Memories   16 comments

Zo stond het stadje in mijn geheugen…

*

Maar toen ik daar was…droomde ik verder…

*

…maar wakker geworden en omgedraaid….zag ik de werkelijkheid.

*

You know … A click on the picture …!!

🙂

16 responses to “Memories

Subscribe to comments with RSS.

  1. Droom en werkelijkheid liggen soms dicht bij elkaar Leo, beiden heb je prachtig verbeeld in je foto’s

    Liked by 1 persoon

  2. Een mooie droom!

    Liked by 1 persoon

  3. Erg mooi gedaan Leo, ik sluit mij helemaal aan bij mijn zuster.

    Liked by 1 persoon

  4. Wat is dit mooi….

    Liked by 1 persoon

  5. De belichting is vooral mooi op foto 2 Leo. Mooie sfeer

    Liked by 1 persoon

  6. Ik sluit me ditmaal bij Henk aan, de laatste foto is ook mooi, maar het onderste deel van de kerk krijgt naar mijn idee net wat teveel licht.

    Liked by 1 persoon

  7. Echt werkelijk waar prachtig! En gelukkig nog steeds autoloos daar 😀

    X

    Liked by 1 persoon

  8. Mooi

    Liked by 1 persoon

  9. Wat droom jij beeldend, Leo. Ik ben ’t al kwijt voor ik echt wakker ben….
    Het is -naast het wit- toch ook veel van het zelfde in Thorn, maar dan wel mooi ’t zelfde.
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  10. Heel mooi.Leo,een ware reclame voor dit mooie stadje!

    Liked by 1 persoon

  11. Schitterend, droom of werkelijkheid…maakt nier uit 😀

    Liked by 1 persoon

  12. De eerste lijkt net zo’n oude ansichtkaart. Voor mij geeft vandaag foto 2 de goede sfeer weer.

    Liked by 1 persoon

  13. Wat is Thorn toch een mooi stadje, ik heb even al je blogs erover teruggekeken. Zelf was ik er nog nooit maar jouw foto’s doen mij wensen dat ik er ook ooit eens zal rondlopen. Foto twee van dit blog vind ik prachtig van licht!

    Liked by 1 persoon

  14. Hele mooie foto`s van dit droomstadje

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

