Hoed   19 comments

Gezien op een

“Dinsdag in September”

niet de derde….

maar de vierde….

🙂

*

19 responses to “Hoed

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eigenlijk een makkie, Leo. Op de 4e dinsdag weet je al van de hoed en de rand!
    Prachtige foto, mooie heldere kleuren. Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  2. Heel fraai Leo, zo’n hoed zou een Dame niet misstaan in de Ridderzaal.

    Liked by 1 persoon

  3. Heel mooi gespot Leo, wat een prachtige hoed voor Prinsjesdag.

    Liked by 1 persoon

  4. de vormen van deze paddenstoel doen ook daadwerkelijk aan een hoed denken. Goed gezien

    Liked by 1 persoon

  5. Mooi…wat kost die ??? 🤣🤣🤣

    Liked by 1 persoon

  6. héél mooi Leo, mooier dan alle andere hoedjes

    Liked by 1 persoon

  7. Ohh wat een mooi ding….nog niet eerder gezien door mij….mooi !

    Liked by 1 persoon

  8. Een mooie zwierige kunstenaarshoed. 🙂

    Liked by 1 persoon

  9. Ah, daar is me hoed, ik wou hem op de 3e dinsdag op, maar hij was dus pleitte! Blij dat je um gevonden hebt Leo, bedankt! 🙂

    Liked by 1 persoon

  10. Deze hoeden, kom ik het meeste tegen aan deze kant van het land…

    X

    Liked by 1 persoon

  11. Wat een mooie hoed groetjes

    Liked by 1 persoon

    jan van berkel
  12. Ha ha….had de boswachter zeker verloren ???

    Liked by 1 persoon

  13. Dit is er eentje om in te lijsten,Leo,prachtige foto,ik heb nooit zo-iets gezien.Doet mij denken aan Vincent van Gogh..

    Liked by 1 persoon

  14. een wel heel artistieke hoed..

    groeten

    Liked by 1 persoon

  15. Altijd mooi op de foto met die lijnen in zn hoed.

    Liked by 1 persoon

  16. Zou dit de sorteerhoed uit Harry Potter zijn? Hij lijkt er wel op.

    Liked by 1 persoon

  17. Ik dacht ook gelijk aan de derde dinsdag. Goed gezien en mooi vastgelegd.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

