Herfst wandeling   15 comments

*

15 responses to “Herfst wandeling

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige kleuren 😀

    Liked by 1 persoon

  2. Regenachtige wandelgroet,

    Liked by 1 persoon

  3. En nou nog het mooie herfstweer

    Liked by 1 persoon

  4. Mooi,Leo,jammer dat er geen herfstzonnetje bij was.

    Liked by 1 persoon

  5. Van de gevallen blaadjes vooraan tot de mist in de achtergrond is het herfst.
    Mooie foto, Leo met sprekende kleuren. Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  6. Heerlijke plaat met die mooie herfstkleuren en de nog verrassend licht geklede wandelaars. Hier is het vandaag nog amper droog geweest, echt somber en grijs herfstweer.

    Liked by 1 persoon

  7. Een fraaie foto, met mooie herfstkleuren Leo.

    Liked by 1 persoon

  8. Een mooie herfstfoto Leo, hier de hele dag regen en nadat ze de bomen hebben gekapt ook geen herfstkleurtjes.

    Liked by 1 persoon

  9. Je bent er heel goed voor gaan staan Leo. Op deze manier wordt je de foto ingetrokken. En wat een mooie herfstsfeer

    Liked by 1 persoon

  10. ‘De paden op, de lanen in…’, ik hoor ze zingen!
    Ik vind het een mooie foto, maar vind de kleuren een beetje flets. Hoewel de kleuren in de bomen wel verzadigd(er) zijn. Nah ik kan niet alles hebben! 🙂
    Garoetjes uit het Noordwesten, waar ik tot mijn enkels in de plassen sta! 😦

    Liked by 1 persoon

  11. Kan zo heerlijk zijn, ik kom er net vandaan, mis het nu al 😉

    x

    Liked by 1 persoon

  12. Volgens mij wordt dat het een hele mooie wandeling. Ik ga op een drafje achter jullie aan.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

