De bank   14 comments

Kasteel tuin Arcen.

14 responses to “De bank

Subscribe to comments with RSS.

  1. Oh bijna 20 jaar geleden dat ik daar nog was… Een prachtige foto van deze mooie omgeving.

    Liked by 2 people

  2. Lijkt me een prachtig boekomslag, de bank en het kasteel kunnen veel vertellen……
    Een compleet plaatje, Leo. Top!!
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  3. Heel mooi, die omgeving van dat bankje en op dat bankje wordt natuurlijk de kasteelroman bedacht 😀

    Liked by 1 persoon

  4. Heel mooi Leo, het kasteel, de herfstblaadjes en het bankje als blikvanger.

    Liked by 1 persoon

  5. Een prachtige opname Leo, heerlijk om daar op het bankje te zitten.

    Liked by 1 persoon

  6. Een mooi doorkijkje,Leo,het is daar erg mooi zo te zien!

    Liked by 1 persoon

  7. Mooie opname Leo. De herfstsfeer zit er al goed in op deze foto

    Liked by 1 persoon

  8. Het seizoen vordert behoorlijk, dat is goed te zien op deze foto.

    Liked by 1 persoon

  9. Wat een uitzicht vanaf dit bankje !

    Liked by 1 persoon

  10. Mooie foto. Dat bankje heeft daar een prachtige plek, maar persoonlijk zou ik het toch omdraaien, want het zicht op vijver en plantsoen lijkt me nog mooier.

    Liked by 1 persoon

  11. Schitterend mooi, als ik ooit nog eens zou trouwen, dan wist ik het wel….super mooi !

    Liked by 1 persoon

  12. Deze bank is niet in crisis of omgevallen, maar staat als een kasteel/kerk.
    Mooie Leo!

    Liked by 1 persoon

  13. Heel erg mooi, het enige wat ik hier mis, is een bruidspaar op de trap 😉

    X

    Liked by 1 persoon

  14. Hmm, ik geloof dat ik het bankje zou demonteren en omdraaien. 😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

