Paddenstoelen   25 comments

Flink wat paddenstoelen schieten de grond uit.
Ik ken weinig soorten paddenstoelen. Ze leveren wel mooie plaatjes op.

*

*

25 responses to “Paddenstoelen

Subscribe to comments with RSS.

  1. de rode met witte stippen zijn mijn favoriet! deze zullen ook bijna uitkomen 🙂
    mooie foto’s!

    Liked by 1 persoon

  2. Ohhhh zo mooi…..

    Liked by 1 persoon

  3. Prachtige foto’s, Leo, mooie natuurlijke kleuren!
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  4. Mooie opnamen, vooral de tweede Leo. Hier in het westen van Nederland, willen de rood met witte stippen helaas niet groeien.

    Liked by 1 persoon

  5. De paddestoelen zijn er vroeg bij dit jaar, genieten.

    Liked by 1 persoon

  6. Een heerlijke tijd weer, die paddenstoelentijd 😀 deze geven het al aan…mooi vastgelegd

    Liked by 1 persoon

  7. Mooie foto’s Leo, hier hebben die paddenstoeltjes ook veel gestaan, maar de lieve jeugd vond het nodig om ze te vertrappen. Hang me er niet aan op, maar dit zijn volgens mij fluweelpootjes.

    Liked by 1 persoon

  8. Mooie foto’s ik kan echt genieten van de eerste paddenstoelen.

    Liked by 1 persoon

  9. Er zijn dan ook weinig onderwerpen die de herfstsfeer zo mooi benadrukken als paddenstoelen. Mijn favoriet is de porseleinzwam

    Liked by 1 persoon

  10. Hele mooie herfst beelden en prachtig vastgelegd deze paddo’s, Leo!
    Groetjes, Anna 😊

    Liked by 1 persoon

  11. Fraaie herfst foto’s Leo, toch had ik liever dat de paddo’s nog een tijdje weg waren gebleven. Maar jah, helaas ben ik niet de baas van het weer, dat dan weer niet! 😀

    Liked by 1 persoon

  12. Prachtig inderdaad, ik ga ook maar eens op jacht de komende weken 😉 Ben ik ook weer in bosrijk gebied 😀

    X

    Liked by 1 persoon

  13. Je geeft hiermee treffend het jaargetijde aan.

    Liked by 1 persoon

  14. Prachtig dit was dus even flink door de knieën gaan maar als je dit dan ziet top.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

