Markt   19 comments

En als je dan toch op de markt bent…

…ga je maar staan wachten op…

…een lekker gebakken visje…

*

🙂

 

19 responses to “Markt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Die heeft niet te klagen over klandizie Leo, het brengt mij wel op een idee!!!

    Liked by 1 persoon

  2. Gelukkig staat het toetsenbord een eindje voor me, Leo, want typen op natte toetsen is niets voor mij.
    Heerlijke foto om het maar zo te zeggen, ’t smaakt naar meer! Zie nu wel dat er -met twee rijen kramen- een smal pad overblijft.
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  3. Als je er toch bent, ja, maar ik ga nóóit naar de markt, kan er niet tegen……

    Liked by 1 persoon

  4. Een prachtige scherpe foto Leo. maar ik krijg er wel trek van, wat een grote viskraam, hier is het behelpen, donderdagen staat er een goede viskraam op de markt, maar het is vakantietijd en dan bestaat de markt hier uit één kraam en dan ook nog alleen maar met kaas 😉 Als ik daar toch was, nam ik vast een lekker gebakken visje.

    Liked by 1 persoon

  5. Een harinkje hapt zo heerlijk weg Leo.

    Liked by 1 persoon

  6. Heerlijk lijkt me dat, vind je bij ons net…

    Liked by 1 persoon

  7. Mooi foto van de viskraam,Leo! Smakelijk!

    Liked by 1 persoon

  8. Mmmmm krijg spontaan trek, Leo 😀
    Leuke foto!
    Groetjes, Anna

    Liked by 1 persoon

  9. wel lekker toch Leo 🙂

    Liked by 1 persoon

  10. Ja lekker (af en toe kibbeling) en een heel gezellige foto

    Liked by 1 persoon

  11. Altijd druk daar, en ik begrijp daar niets van! lol… mijn dochter zei ooit.. ik ben vissatariër… en dat ben ik ook dus, we lusten het niet, behalve… kibbeling.. 😉

    X

    Liked by 1 persoon

  12. Gouden greep om er statafels bij te plaatsen.
    Ik ga voor de zonnebloemen. 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

