Foodtruck   23 comments

…..zin in een laatste broodje..??…..

23 responses to “Foodtruck

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hihi daar is over nagedacht!!
    Durf jij daar nog een broodje nemen?

    Liked by 1 persoon

  2. Galgenmaaltje Leo?

    Liked by 1 persoon

  3. Goed gespot Leo, in dit geval maar aan de voorkant van de broodjeswagen blijven 😉

    Like

  4. Zou er iets is mis met de snacks zijn? Goed gezien Leo.

    Liked by 1 persoon

  5. Het risico op voedselvergiftiging is hier wat groter dan eten in een restaurant maar zo fataal hoeft het natuurlijk niet af te lopen 🙂

    Liked by 1 persoon

  6. Hahaha…. mooi!
    maar de truck is in kleur ook erg mooi hoor… trouwens diegene die staat de verkopen ook 😎…en ook nog vriendelijk 😉

    Liked by 1 persoon

  7. Haha, ik durf niet meer. 😉

    Liked by 1 persoon

  8. Weet je Leo, een chef zei ooit eens tegen mij, dat ik meer grijs moest kunnen zien en niet alles zo zwart – wit, gelijk had hij…..
    Hier neem ik alles daarom maar met een korreltje zout! Prachtige foto, goed gekozen kleur. Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  9. Die voorover gebogen knaap daar links is er zo te zien niet helemaal lekker van geworden …

    Liked by 1 persoon

  10. als ik die jongen zie staan is de lust me vergaan …

    Liked by 1 persoon

  11. Met ei ?

    Liked by 1 persoon

  12. Leuke foto Leo! Ga je daar naar toe voor een broodje gezond?

    Liked by 1 persoon

  13. Kan lekker zijn, Leo 😀
    Heb jij er één of meerderen genomen?
    Prachtige foto en gevonden!!
    Lieve weekend groetjes Anna

    Liked by 1 persoon

  14. Hmmm, ken ze niet, dus uhhhh nee, hahaha ooit wel gehad trouwens, dat ik hier in de kwalitaria nog erg laat patat kwam halen om vervolgens de laatste kip stukken gratis mee te krijgen ook, maar die ken ik al heel lang 😛

    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

