With both hands   12 comments

*

🙂

 

12 responses to “With both hands

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtig vastgelegd Leo.

    Liked by 1 persoon

  2. Prachtige kleur en scherpte, Leo.
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  3. Mooi Leo. Doet me meteen denken aan North Sea Jazz festival. Ben er nog nooit geweest, maar lijkt me een swingende aangelegenheid 😀

    Liked by 1 persoon

  4. Precies datgene laten zien wat er toe doet vindt ik het sterke punt in deze foto. Strakke uitsnede/compositie

    Liked by 1 persoon

  5. Mooie foto…

    Like

  6. Een heel mooie opname Leo, net zoals Henk schrijft, precies datgene wat er toe doet.

    Liked by 1 persoon

  7. Jij maakt graag dezelfde soort foto’s als ik ook doe als ik zoiets zie, prachtig! En mijn reden? Dat ik het zo knap vind dat ze daar geluid uit krijgen 😉

    X

    Liked by 1 persoon

  8. Mooie uitsnede, Leo, daar heeft de muzikant inderdaad zijn handen vol aan.

    Liked by 1 persoon

  9. daar zit muziek in! prachtige uitsnede.

    Liked by 1 persoon

  10. Prachtig, zijn haartjes staan overeind.

    Liked by 1 persoon

  11. Een aardige harige man. 😉
    Mooi uitgelicht!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

