Gatekeeper (Pyronia tithonus)   19 comments

*…zijdezacht…*

You know … A click on the picture …!!

πŸ™‚

19 responses to “Gatekeeper (Pyronia tithonus)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie foto’s Leo, dat damesvoetbal heeft wel indruk gemaakt hΓ¨, bij mij heet ze nog steeds (Oranje) Zandoogje.
    Heel mooi gepresenteerd met dat dubbele blikveld. Heb een mooi weekend. Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  2. Heel mooie foto’s Leo, Oranje Zandoogje mag, maar ik vind Gatekeeper toch een mooiere naam voor dit vlindertje.

    Liked by 1 persoon

  3. Vaak denk ik, wat heb ik te vertellen hier. Zo ook bij Henk en nog een paar fotografen…..ik vind de foto’s mooi of niet mooi, ik heb geen kennersoog.
    Hier in Waalwijk is er een heuse vlindertuin. Het groen komt tot aan je middel en de vlindertjes tuimelen van bloem tot bloem. Sommigen zeggen dat het onkruid is…….mij maakt het niets uit, ik vind het prachtig, net als deze vlinder.

    Liked by 1 persoon

  4. Vindt ze beide mooi Leo. Geen voorkeur. Deze benaming heb ik trouwens nog nooit gehoord

    Liked by 1 persoon

  5. Prachtig!

    Liked by 1 persoon

  6. Dat is een leuke en actuele benaming voor deze vlinder.

    Liked by 1 persoon

  7. Prachtig vastgelegd, Leo!!
    Mooi die kleuren…
    Lieve groetjes, Anna πŸ˜€

    Liked by 1 persoon

  8. Zozo, gaan we op de internationale toer hier …
    Well ok, in that case let me tell you those are very neat shots of a beautiful butterfly. But I was able to photograph Lycaena dispar, a very rare butterfly. That gave me a real hurray feeling … πŸ˜‰
    Greetings from the northern part of the Netherlands.

    Liked by 1 persoon

    • Ah..ha..zo..zo…dus mijnheer heeft de Vuurvlinder gefotografeerd….ja…die is gesignaleerd in de weerribben…ben zeer benieuwd naar de foto’s Jan.
      Ik was al blij met dit zandoogje…maar volgende week gaan we naar een vlindertuin hier een paar kilometer vandaan….ben vol van verwachting… πŸ™‚ πŸ™‚

      Liked by 1 persoon

  9. Poortwachter? Voor mij is het een zandoogje maar goed, jij je zinπŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„

    Liked by 1 persoon

  10. Maakt me niet uit hoe hij heet,ik vind hem heel mooi!

    Liked by 1 persoon

  11. Prachtige vlinders en foto’s!

    Liked by 1 persoon

  12. Prachtige exemplaren, Leo…de foto’s EN De vlinders en de door jou bedachte naam…leuk πŸ˜€

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

