Rode Waterjuffer   26 comments

* mijn eerste Libel van dit jaar *

*

You know … A click on the picture …!!

🙂

26 responses to “Rode Waterjuffer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sierlijk juffer. Mooi geframed.

    Liked by 1 persoon

  2. Heel mooi, Leo. Prachtig scherp op het oog en mooie kleuren.

    Liked by 1 persoon

  3. Lieflijke dame…..

    Liked by 1 persoon

  4. Prachtig !

    Liked by 1 persoon

  5. En meteen al de hoofdprijs…een zeer fraaie opname

    Liked by 1 persoon

  6. Mooi gedaan Leo

    Liked by 1 persoon

  7. Een fraaie opname met deze achtergrond Leo.

    Liked by 1 persoon

  8. Je geniet wel van je nieuwe camera, zo te zien. Mooie rustige achtergrond.
    Maarre, het is een libel en geen juffer. Een heidelibel, waarschijnlijk een steenrode heidelibel. 🙂

    Liked by 1 persoon

  9. Het mag dan de eerste libel geweest zijn, je hebt hem prachtig op de foto gezet, ook ik hou het op de steenrode heidelibel, het is al gezegd, maar de achtergrond is heel erg mooi.

    Liked by 1 persoon

  10. Heel mooi gedaan .

    Liked by 1 persoon

  11. Yesssssssss dit is mijn krachtdier als die al bestaan, al mijn hele leven vliegen ze met mij mee, waar ik ook ga of sta en weet je? Gisteren zag ik een blauwe, het zat, ik langzaam, voorzichtig, maar NEE… wel kon ik het volgen een hele tijd maar het ging niet meer zitten in vizier of waar ik bij kon komen met de camera, zo jammer, want de blauwe libelle zie ik niet zo heel vaak. 😀

    X

    Liked by 1 persoon

  12. Die had de wind flink mee zo te zien, maar hij staat er mooi scherp op.
    Nog even een kleine correctie op de naamgeving: het is geen waterjuffer zoals eerder al is gezegd. Maar het is ook geen Libelle, want dat is dat damesblad in het tijdschriftenvak of ergens op een leestafel. Dit beestje is een libel (zonder ‘le’ dus) … 🙂

    Liked by 1 persoon

  13. WAUW Leo!!
    Heel mooi van compositie en kleuren…
    Lieve groetjes, Anna 😀

    Like

  14. Goed gefliepst Leo, knap werk. Mooie zachte achtergrond ook! grtjs 😉

    PS mijn pc is levenloos, is naar de maker en ik hoop dat ie weer tot leven komt. Tot zolang een trage laptop ennnnnnnnnnnnnn mijn kleindochter logeert bij me. Dus ben ff niet zo actief. Fijn weekend.

    Liked by 1 persoon

  15. Prachtig,Leo!

    Liked by 1 persoon

  16. Die zit er mooi bij. En goede compositie.

    Liked by 1 persoon

  17. Wat een prachtig insect nog nooit gezien.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

