IN EEN KASTEEL TROUWEN?   25 comments

In een kasteel trouwen is voor een ieder meisje een droom. 

Trouwen in het mooiste kasteel van Brabant is dat al helemaal.

Kasteel Henkenshage is werkelijk een sprookjesachtige trouwlocatie, waar het burgerlijk huwelijk zowel binnen als buiten voltrokken kan worden.

*

*

Kasteel Henkenshage is een kasteelachtig gebouw in Sint-Oedenrode. Oorspronkelijk was het een van de vele slotjes die in deze streek voorkwamen, een versterkt herenhuis of edelmanswoning zonder militaire functie.Wikipedia

*

You know … A click on the picture …!!

🙂

 

 

25 responses to “IN EEN KASTEEL TROUWEN?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Trouwen is bij mij verleden tijd Leo, maar wat een schitterende locatie, en niet alleen voor trouwlustigen. Je hebt er een geweldig mooie serie foto’s van gemaakt. Wat zou ik graag zo’n mooi kasteel in de buurt hebben, ik denk dat ik er iedere dag even heen ging.

    Liked by 2 people

  2. Inderdaad en prachtig kasteel, waar ik nodig eens een kijkje moet gaan nemen en wie weet…spot ik er een bruidspaar 😀

    Liked by 1 persoon

  3. Niet alleen een lust om daar te trouwen, maar ook om er gewoon te wandelen, en zulke mooi foto’s te maken, zoals jij gedaan hebt.

    Liked by 2 people

  4. Deze locatie ziet er idd prachtig en betoverend uit !!

    Liked by 1 persoon

  5. Wie is er anno 2017 nog zo dom om te trouwen. Geeft zoveel rompslomp bij het scheiden. Neeee deze locatie is prachtig voor een riddertournooi 🙂

    een pracht van een locatie

    Liked by 2 people

  6. Sprookjesbruiloften/huwelijken, hoe kom je erop Leo? Nah iig ben ik daar overheen gegroeid, maaaaar je hebt wel hele mooie foto’s van het fraaie kasteel(tje) gemaakt. Fijn weekend, grtjs 😉

    Liked by 2 people

  7. Prachtig daar, Leo en wat heb je dit allemaal prachtig vastgelegd en weergegeven!
    Lieve geniet groetjes van Anna 😃

    Liked by 1 persoon

  8. Prachtige foto’s heb je ervan gemaakt.

    Liked by 1 persoon

  9. En nul mensen erop… hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Wauw, dat is inderdaad een parel van een kasteel, kortom ooit even naar Sint Oedenrode voor mij 😉

    X

    Liked by 2 people

  10. Werkelijk plaatjes……
    Maar trouwen….breek mij de bek niet open….

    Liked by 1 persoon

  11. Kateelachtig? Voor mij is dit een kasteel, kijk maar naar de voorbeelden in de LEGO-boekjes!! 🙂
    Prachtige serie, Leo en dat ligt niet alleen aan het nieuwe fototoestel! Heb een fijn weekend. Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  12. In Son ben ik opgegroeid.
    Sint-Oedenrode kende ik redelijk.
    Ik leerde daar in het buitenbad mijn eerste zwemslagen.

    Maar dit gebouw is volledig nieuw voor mij.

    Nostalgische groet,

    Liked by 1 persoon

  13. Wat een prachtige foto´s,Leo!Weet je trouwens dat er in Helmond ook een heel mooi kasteel staat??´t-Is maar een ideetje,groetjes..

    Liked by 1 persoon

  14. Van trouwen zal wel niets meer komen, Leo, maar dat maakt jouw serie van deze prachtige locatie natuurlijk niet minder mooi.
    En ik maar denken dat je zulke gave kastelen alleen nog in het buitenland kunt vinden … 😉

    Liked by 1 persoon

  15. Ik was vooral een gehoorzaam kind.

    Zonnige groet,

    Liked by 1 persoon

  16. Zoals jij het stelt maakt het voor jongens/ mannen niet veel uit op welke plek er gehuwd wordt😄😄😄. Eerlijk gezegd maakt het mij ook niet veel uit . Het liefst zou ik ,als er getrouwd moest worden , het liefst in ons eigen tuintje trouwen terwijl het niet te warm is,en niet koud en met de kinderen en kleinkinderen er bij. Maar dat maakt dit kasteel niet minder mooi!

    Liked by 1 persoon

  17. Een prachtige serie Leo.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

