Passageway   14 comments

*

You know … A click on the picture …!!

🙂

Posted 2 juli 2017 by That's me in Street Photography

Tagged with , , ,

14 responses to “Passageway

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gezellige foto….

    Liked by 1 persoon

  2. Je kan wel stellen dat het een scherpe foto is, Leo, met prachtige kleuren.
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  3. Mooie foto Leo ik ben geen Zee visser maar wel in het grote park te Rijswijk Gr Cees

    Liked by 1 persoon

    http:ceesvandepanne.wordpress.com
  4. Geen omgeving die mij aanspreekt, maar dat doet aan de kwaliteit van de foto niets af.

    Liked by 1 persoon

  5. Een sublieme scherpe foto Leo!

    Liked by 1 persoon

  6. Een heel mooie scherpe foto Leo, het ziet er ook aanlokkelijk uit om te winkelen.

    Liked by 1 persoon

  7. Altijd drukte op het station. Mooie foto Leo

    Like

  8. Lekker rondstruinen met je speeltje, en je mag tevreden zijn! Leuke foto!
    grtjs 😉

    Liked by 2 people

  9. Een van de weinige stationsondergangen die er best aantrekkelijk uitziet

    Liked by 1 persoon

  10. oh ik was al geweest, maar nu weet ik het weer, ik had visite en die keek even mee toen ik kwam kijken zondag… en toen was de vraag, welk station zou dit zijn of… wat, ik zei Utrecht, hij zei Amsterdam…

    X

    Liked by 1 persoon

  11. Mooie scherpe foto,Leo,alleen vraag ik me af of dit een “zomerfoto” is met al die leggings en jassen..

    Liked by 1 persoon

  12. Dit is een mooi staaltje straatfotografie. Alledaags.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

