Als ze me missen……   14 comments

…dan ben ik vissen…!!..

*

You know … A click on the picture …!!

🙂

Posted 22 april 2017 by That's me in Alround

Tagged with , , , , , ,

14 responses to “Als ze me missen……

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een geweldig fraaie compositie Leo, een foto waar je niet snel op uitgekeken raakt.

    Liked by 1 persoon

  2. Een heel mooie foto Leo, gelukkig weten we nu waar je bent als we je zouden missen 😉

    Liked by 1 persoon

  3. Dit is er één met een heel mooi standpunt 😊

    Liked by 1 persoon

  4. ’n Heel mooie opname, Leo. Prachtige dieptewerking.
    Deze vorm van vissen heeft mij nooit aangetrokken.
    Fijn weekend verder. Gr Jan W

    Like

  5. Beide heren nemen geen risico voor geval onverwacht de vloed opkomt 🙂 Ben helemaal geen sportvisser maar thuiskomen met een maaltje platvis is een feest. Mooie plaat Leo

    Liked by 1 persoon

  6. Mooie foto,Leo.de rust straalt er vanaf!

    Liked by 1 persoon

  7. I love it! Helemaal mijn uitzicht, liever nog, vanaf zo’n zeilbootje, maar oke, hahaha

    X

    Liked by 2 people

  8. Prachtige foto….

    Liked by 1 persoon

  9. Mooie omgeving om over een dobber te staren

    Liked by 1 persoon

  10. Een heel mooi lijnenspel . 👍🏻

    Liked by 1 persoon

  11. Ik sluit me aan bij de reactie van Eveline! Mooi! grtjs 😉

    Liked by 1 persoon

  12. Ha ha…goede tekst bij deze leuke foto

    Liked by 1 persoon

  13. Very nice picture, and I like fishing too.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

