Endless repetition   13 comments

*

*

De eindeloze herhaling van fundamenten, 5 km lang…

*

You know … A click on the picture …!!

๐Ÿ™‚

13 responses to “Endless repetition

Subscribe to comments with RSS.

  1. knap werk prachtig

    Liked by 1 persoon

  2. Goed dat er ook ‘oneindig’ op je toestel zit!!
    Mooie foto Leo, schitterend standpunt en uitsnede.
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  3. Dat heb je heel knap gedaan Leo!

    Liked by 1 persoon

  4. Het kwartje valt niet bij het zien van dit beeld maar aangezien ik graag fantaseer vindt ik dat helemaal niet erg. Ik vindt dit uitermate boeiend Leo

    Liked by 1 persoon

  5. Ik was alweer nieuwgierig gaaf hoor.

    Liked by 1 persoon

  6. Een heel mooie strakke foto Leo, met heel veel diepte, wat dan ook natuurlijk de bedoeling was.

    Liked by 1 persoon

  7. Een knappe foto die veel vragen oproept,Leo.

    Liked by 1 persoon

  8. eindeloos doch 5 km lang, hahahaha ๐Ÿ˜‰

    X

    Liked by 1 persoon

  9. Een prachtig abstract met een mooie diepte! Ben benieuwd wat het geheel is!
    Garoetjes ๐Ÿ˜‰

    Liked by 1 persoon

  10. Nou, dit is voor mij geen brug te ver ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

