Toen & Nu   10 comments

“….Toen….”

….voor een fotoshoot  ” Nu “….

….heb ik de camera en de tas nog….alleen het beeld weten ik niet meer….

….dus als er iemand zich geroepen voelt…??…èh…te zoeken…

….kan je me mailen….

🙂

10 responses to “Toen & Nu

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige tijd Leo, een beetje zwart wit, zelfs in de flowerperiode, maar toch….
    Geniet van je weekend. Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  2. Is deze ‘vrouw’ versteend door je aanraking? 🙂 T zal toch nie?! Gelukkig heb je behalve de tas en de camera óók nog de foto! En dat is een leuke!
    Wie weet vind je het beeld toch nog een keer met hulp van WP-ers
    grtjs :-)!

    Liked by 1 persoon

  3. Een erg mooie en leuke foto, maar ik kan je niet verder helpen Leo.

    Liked by 1 persoon

  4. Geen idee maar wel een leuke foto

    Liked by 1 persoon

  5. Ik vindt wel dat je hand net iets te ver doorschuift Leo 🙂

    Liked by 1 persoon

  6. Een erg leuke foto Leo, maar ook ik kan je niet verder helpen, succes!

    Liked by 1 persoon

  7. Geen idee waar je dit schatje gevonden hebt !!
    En dus duidelijk zin in een rëunie….ha ha

    Liked by 1 persoon

  8. Leuke foto,Leo.misschien moet je eens gaan kijken in de kelder van het kasteel,ik neem tenminste aan dat dit in Helmond was…

    Like

  9. whahahahaha wat als je de foto door google heen haalt? met de foto zelf?

    X

    Liked by 1 persoon

  10. 😄😄😄 ja zo.n beeld vraagt om een dergelijk actie.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

