Ommetje   17 comments

Aan de rand van onze wijk loopt het riviertje “De AA” .

Gisteren middag heb ik een ommetje gemaakt langs dit riviertje.

Een wandel tochtje van ongeveer vijf kwartiertjes.

Heerlijk rustig en genieten van de schoonheid van de natuur.

*

*

*

*

Alleen sta je verbaasd te kijken wat men zo al niet achter laat.

*

Ver weg achter de rietvelden zat een koppeltje zwanen te broeden.

*

Voldaan keerde ik over het bruggetje terug naar huis.

*

You know … A click on the picture …!!

πŸ™‚

 

17 responses to “Ommetje

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lekker sfeertje in de foto. Geen idee wat dat stuk roest is, kunst misschien?

    Liked by 1 persoon

  2. Fraaie foto’s van dit mooie natuurgebied Leo, triest dat er zoveel afval wordt gedumpt.

    Liked by 1 persoon

  3. T ziet er bij jou al veel groener uit dan hier in het ‘hoge noordwesten’. Wat een mooi gebied, kan me voorstellen dat je daar regelmatig te vinden bent.
    Wat betreft het roestige ding: iemand heeft het licht gezien! πŸ˜€

    Liked by 1 persoon

  4. Leuk om op deze manier even virtueel met je mee te wandelen Leo. Het zwanennest is een prachtige treffer

    Liked by 1 persoon

  5. Prachtige fotoΒ΄s,Leo,vooral die van de zwanen en die met het bruggetje.geen wonde dat je zo tevreden huiswaarts ging,zo te zien had je ook mooi wandelweer.

    Liked by 1 persoon

  6. Wat een mooi gebied en zo dichtbij. Mooi met het slingerende riviertje. I kan me voorstellen dat je genoten hebt van de rust en de schoonheid van de natuur.

    Liked by 1 persoon

    Jetskefotografie
  7. Prachtig stukje natuur, kan me voorstellen dat je daar tot rust komt. Rest mij jou een fijne dag te wensen.

    Liked by 1 persoon

  8. In puzzelboekje, rivier, De AA of de EE…hahahahaha Wauw, nu in het echt voor het eerst dat ik het zie, wat prachtig mooi!

    X

    Liked by 1 persoon

  9. Ik geniet met je mee, Leo!
    Pracht van een gebied en foto’s…
    Groetjes van Anna πŸ˜€

    Liked by 1 persoon

  10. Zo op het scherm is die wandeling goed te doen Leo, en als jij dan de foto’s maakt, kijk er wel naar!
    Prachtige serie is het geworden. De zwanen lijken het goed voor elkaar te hebben, straks zitten ze mooi verscholen.
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  11. Oh…..het is bij jou al veel groener dan hier aan de kust !
    Dus ik heb heerlijk in jouw groen mee gehobbeld !

    Liked by 1 persoon

  12. Een prachtige serie foto’s van dit mooie gebied Leo, en wat mooi om die zwanen te zien in de kinderkamer.

    Liked by 1 persoon

  13. Een prachtige serie Leo. Vooral de zwanen achter de vitrage πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

    Liked by 1 persoon

  14. Ik heb heerlijk met je meegenoten…moie serie ☺

    Liked by 1 persoon

  15. Heerlijke serie zet je weer neer! En daarom ben ik zo blij met ‘onze Drentse Aa’ πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

