“Thuis”   13 comments

*

   You know … A click on the picture …!!

🙂

Het is een vorm van fotografie waarin foto’s gemaakt worden om het bestaan van iets vast te leggen als tijdsdocument of als middel om maatschappijkritiek te leveren.Documentaire fotografie wordt zowel door professionele persfotografen als door amateurs beoefend.

*

13 responses to ““Thuis”

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie foto’s Leo, die met het biljart is mijn favoriet.

    Liked by 1 persoon

  2. Je hebt er een boeiende serie van gemaakt Leo, knap werk!

    Liked by 1 persoon

  3. Een mooie collage, Leo. ’t Zou een goed fotoclubthema kunnen zijn: gezelligheid.
    Geniet van het weekend. Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  4. Heel goed gelukt. Deze foto,s krijgen met het verstrijken van de tijd steeds meer waarde.

    Liked by 1 persoon

  5. Een mooie serie foto’s Leo, een kijkje in het dagelijkse leven.

    Liked by 1 persoon

  6. Ik vindt dit een prachtige vorm van fotografie en iedereen die me een beetje kent weet dat ik (voor de camera althans) liever met mensen werk dan met dieren. Zit voor mij ook meer uitdaging in en heeft voor mij persoonlijk ook meer belevingswaarde. Zo weet de foto van de oude mevrouw, kinderen en de knuffels je te ontroeren. De foto is eigenlijk een verhaal op zich.

    Liked by 1 persoon

  7. Dat heb je heel mooi gedaan! De foto’s rechtsboven en rechtsonder vind ik het sterkst maar samen vormen ze en mooi beeldverhaal!

    Liked by 1 persoon

  8. Mooi vastgelegd, deze mensen wonen in een fijne omgeving en dat stralen ze uit. Ik neem aan dat het aanleunwoningen zijn?

    Liked by 1 persoon

  9. Een hele mooie reportage,Leo,en natuurlijk is die bij het biljart favoriet!

    Liked by 1 persoon

  10. Goh niet eens bij stil gestaan dat dit een naam heeft, dit is wat ik misschien wel nog meer doe dan natuur fotografie, hahahaha familie…. feesten, bijeenkomsten bla.

    x

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

