…”Hé jij…”…   18 comments

“…..snoepen van de pindakaas…..wie…ik..??….Nùhh…”

*

.

18 responses to “…”Hé jij…”…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Had zeker zelf de deksel van de pot gehaald? 😀
    Geweldig leuke plaat! grtjs

    Liked by 1 persoon

  2. Whahahahahahahaha wat een SUPER FOTO! Juiste moment, jij op de juiste plaats, geweldig!

    X

    Liked by 1 persoon

  3. Een geweldige plaat Leo!!!

    Liked by 1 persoon

  4. Heerlijke foto dat onschuldige koppie top!

    Liked by 1 persoon

  5. Vrolijke voorjaars groet.

    Liked by 1 persoon

  6. Ik dacht: “dat hekje ken ik!” en ja, het is een fotohut, tuinkamer, Restaurant Goldenpleasure foto!!
    Top Leo, het is een tijdloos moment. Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  7. Geweldig,Leo!

    Liked by 1 persoon

  8. Helemaal top Leo, de foto is prachtig en de tekst past er mooi bij, en wat een schatje!

    Liked by 1 persoon

  9. Geweldige foto, Leo…ik zou al blij zijn met de eekhoorn in mijn tuin…dan mag ie van mij 5 potten pindakaas leeg eten, nou ja…moet hij me wel een foto gunnen 🙂

    Liked by 1 persoon

  10. 😄😄😄😄. Dit is genieten.👍🏻

    Liked by 1 persoon

  11. De titel komt tot z’n recht Leo. Hij ziet eruit alsof ie op heterdaad is betrapt. Mooie plaat

    Liked by 1 persoon

  12. Wahaha, prachtig. Geweldig als je deze in de tuin kunt vastleggen.

    Liked by 1 persoon

    Jetskefotografie
  13. Ha ha….die is mooi gesnapt….maar wat een leuke foto 🙂

    Like

  14. Schitterend 🙂

    Liked by 1 persoon

  15. Wat een geweldige foto! Z’n pootjes zitten nog vol pindakaas. Goed is te zien dat hij nog grotendeels de grijze wintervacht heeft, straks wordt ie mooi roodbruin. Wereldfoto!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

