Paalzitten   21 comments

* Buizerd op de uitkijk *

*

   You know … A click on the picture …!!

*

Posted 19 maart 2017 by That's me in Nature

Tagged with , , , , ,

21 responses to “Paalzitten

Subscribe to comments with RSS.

  1. Daar kan ik uren naar kijken.

    Vogelvriendelijke groet,

    Liked by 1 persoon

  2. Aangezien de opponenten hebben opgegeven mag hij ook wel weer weg. Een echte doorzetter Leo 🙂

    Liked by 1 persoon

  3. Dat was treffen Leo, een buizerd zie je niet zo vaak, wel als je in de trein zit, maar die gaat te snel.

    Liked by 1 persoon

  4. Geweldig om deze vogel aan te treffen, en er dan zo’n mooie foto te kunnen maken Leo.

    Liked by 1 persoon

  5. Mooi hoor kan de foto ook waarderen.

    Liked by 1 persoon

  6. Ja hoor, prachtig mooi, en wat Rob al zegt, kan er uren naar kijken als ik het zelf tegen zou komen 😀

    X

    Liked by 1 persoon

  7. Potver3 poging 3. Het lukt niet om een reactie achter te laten. Terwijl ik vind dat de fotograaf de winnaar is van het paalzitten! Geweldig dat je hem kan ‘vangen’ Leo.
    grtjs 🙂

    Liked by 1 persoon

  8. Of jij zit te wachten op de andere deelnemers óf hij is stomverbaasd dat ie gewonnen heeft!
    Maar jij het er een mooie foto aan overgehouden, Leo. Top!
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  9. Heel mooi zo in de natuur
    Geef mij ook maar een paal, kan ik uren weer naar hem kijken

    Liked by 1 persoon

  10. Geweldige foto.Leo!

    Liked by 1 persoon

  11. Poging 6: Die heb je mooi te pakken Leo!

    Liked by 1 persoon

  12. Geweldig…dit beeld zie ik bijna wekelijks vanuit de auto op een plek, waar je niet kunt stoppen 😊😊😊

    Liked by 1 persoon

  13. Altijd nooi om te zien en te fotograferen

    Liked by 1 persoon

  14. Mooie opname weer, Leo!

    Liked by 1 persoon

  15. Prachtig als ik dit zie blijf ik altijd even staan 😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

