Twee gezichten van “De Mariapeel”.   37 comments

dscf2610-3

*

dscf2605-2

*

 You know … A click on the picture …!!

 *

37 responses to “Twee gezichten van “De Mariapeel”.

Subscribe to comments with RSS.

  1. En aldus twee beeldschone beelden van die peel 😊

    Liked by 1 persoon

  2. Prachtig mooi Leo, en de tweede is mijn favoriet 😉

    Liked by 1 persoon

  3. Bijzonder mooi Leo, mijn favoriet is de eerste.

    Like

  4. Mooi!

    Liked by 1 persoon

  5. Totaal verschillende beelden, Leo. Ik ga voor de eerste, de tweede vind ik te ‘hard’.
    Maar het lijkt me heerlijk om beide plekken om de hoek te hebben. Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  6. Prachtige foto’s Leo, ik vind ze beide mooi, en voor jou is het heerlijk om zo’n verschil in het landschap te zien.

    Liked by 1 persoon

  7. Already spring? Lovely sunlight you got!

    Like

  8. Mooi als je een dergelijk gebied binnen handbereik hebt.
    Ik ga voor het water.

    Liked by 1 persoon

    Jetskefotografie
  9. Foto 1. Zo mooi met de kleine hooibergjes

    Liked by 1 persoon

  10. Mijn favoriet is de tweede…..mooi hoor !

    Liked by 1 persoon

  11. ik weet “precies” waar je stond toen je de foto’s nam 🙂 mijn favoriete pad, en dan over het hek rechts terug 🙂
    de tweede is machtig mooi,

    Liked by 1 persoon

  12. Dit is genieten, Leo!!
    Vooral die laatste… heel mooi genomen vanuit een laag standpunt.
    Lieve genietgroetjes van Anna 😀

    Liked by 1 persoon

  13. Ik kan niet kiezen, vind ze beide op een verschillende manier prachtig. Mooie compo’s ook!
    (Ben je Dien nog niet tegengekomen?)

    Liked by 1 persoon

  14. Prachtige winterse opnamen

    Liked by 1 persoon

  15. Voor mij foto twee. Mooi de resten van het riet op de voorgrond.

    Liked by 1 persoon

  16. 2 Prachtige foto´s van de mooie Mariapeel.Leo,en als ik echt moet kiezen is het foto 2..

    Liked by 1 persoon

  17. Wat een mooie plek en dat zo dichtbij huis! Ik ga voor de tweede foto, prachtig blauw en die spiegeling, maar ook de eerste foto is geweldig!

    Liked by 1 persoon

  18. Je kan op je 3 foto`s vd mooie Mariapeel helemaal niet bloggen ;-0

    Like

Geef een reactie

