Toegangspoort Kasteel Croy   20 comments

toegangspoort-kasteel-croy

*

*Gewoon een keertje een ander sausje.*

.

20 responses to “Toegangspoort Kasteel Croy

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een heerlijk sausje, mooie omzetting naar het zwart

    Liked by 1 persoon

  2. De uitbundige korrel geeft er een groezelig maar ook toepasselijk sfeertje aan de foto

    Liked by 1 persoon

  3. Mooi!

    Vrolijke groet,

    Liked by 1 persoon

  4. Deze omzetting is voor mij ‘to much’. Te scherp en idd groezelig! Op zich vind ik het een mooie foto door de compo en de kadering van de takken.
    Ach zo heeft ieder een eigen kijk en zo hoort het ook! Fijn weekend Leo. grtjs

    Liked by 1 persoon

  5. Ik kan deze omzetting wel waarderen Leo.

    Liked by 1 persoon

  6. Geeft het kasteel een sinister sfeertje …voor een kasteeltje vind ik dat mooi passen…daar hoort het te spoken ๐Ÿ˜Š

    Liked by 1 persoon

  7. mooi sausje hoor Leo ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

  8. Mooi, een geheimzinnige sfeer zo!

    Liked by 1 persoon

  9. Prachtige bewerking Leo. Heel sfeervol! Heb een fijn weekend.
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  10. Mooi Leo, echt een oud kasteel sfeertje.

    Liked by 1 persoon

  11. Mooie sfeerfoto,Leo.

    Liked by 1 persoon

  12. Mooi kasteel !

    Liked by 1 persoon

  13. Wauw, wederom prachtig mooi, ik hou van oude landhuizen, kastelen en gewoon oude huizen ๐Ÿ˜‰

    X

    Liked by 1 persoon

  14. Bekende plek fiets er wel eens langs. Filter staat me wel aan.

    Liked by 1 persoon

  15. Wel een mooi sausje, Leo!
    Heerlijk om te bekijken…
    Groetjes van Anna ๐Ÿ˜€

    Liked by 1 persoon

  16. De korrel had naar mijn gevoel wel iets minder gekund maar al met al een mooi plaat.

    Liked by 1 persoon

  17. What a beautiful place and picture!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

