“Blind Date”   15 comments

blind-date-1

*…een blind paard kan hier niets kapot lopen…*

blind-date-2

*

*  You know … A click on the picture …!!

.

15 responses to ““Blind Date”

Subscribe to comments with RSS.

  1. Maar deze staat je toch maar mooi aan te kijken, Leo! Die is niet blind!
    Voor de grond maak het niets uit, die is al kapot gelopen. Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  2. Dit heb ik nog nooit eerder gezien Leo, geen idee wat daar de reden voor is.

    Liked by 2 people

  3. Een paard dar struisvogelpolitiek bedrijft ? 🙂

    Liked by 2 people

  4. Ook nog niet eerder gezien, dat is toch niet leuk voor het paard…..
    Waarvoor dient dit ?

    Liked by 1 persoon

  5. Er zijn verschillende soorten dekens, de deken die het voorste paard aanheeft beschermt tegen vliegen en dazen. Lijkt me heerlijk voor het paard om beschermd te worden, maar vervelend dat het niets kan zien.

    Like

    Jetskefotografie
  6. Het ziet er ongemakkelijk uit maar zal vast ergens goed voor zijn.

    Liked by 1 persoon

  7. Dit is een vliegenkap tegen dazen, misschien heeft het paard eczeem en dan is de kap om de huid te beschermen. Heb je deze foto pas gemaakt Leo, meestal worden de kappen in de zomer gebruikt. De foto’s zijn mooi, en ik vind het wel zielig dat het paard niets kan zien.

    Liked by 1 persoon

  8. goed ‘gezien’ Leo leuke woordspeling

    Liked by 1 persoon

  9. Misschien hebben ze net het spelletje ‘Ezeltje prik’ gespeeld, of ‘Blindenmannetje’. Ken jij die spelletjes ook nog uit je jeugd? (Lang geleden)..
    In ieder geval vind ik het wel sneu voor het paard, maar zoals al eerder is geschreven, mss is het nodig!
    grtjs

    Liked by 1 persoon

  10. Hoewel niet fraai denk ik dat het voor het paard een zegen is, deze vliegenkappen en ik vraag me af of het paard inderdaad geen zicht heeft…ik vermoed een stuk min-of-meer transparantie, d.w.z. dat zien wij zelf vaak tijdens onze wandelingen 😊

    Liked by 1 persoon

  11. Ik weet dat dit soms gebeurd, nu ben ik wel nieuwsgierig naar de reden voor dit ene paard waar er nog zoveel anderen omheen lopen…

    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

