Héé……pssst…..   23 comments

Loop ik langs een beekje te struinen….hoor ik in eens links van mij…..pssst….héé….pssst….

ree-achter-het-riet

….kijk ik in die richting en zie…..

….twee reetjes achter het riet….

..en een reetje achter de boom..

🙂

 

23 responses to “Héé……pssst…..

Subscribe to comments with RSS.

  1. Oh, wat leuk dat hertjes tegen jou kunnen praten en dat je het ook nog verstaat 🙂
    Leuke foto met hun gezichtsuitdrukking

    Liked by 1 persoon

  2. Dat boffen heeeeeel mooi tot staks

    Liked by 1 persoon

  3. Je zult er toch maar zo aan voorbij lopen……zonde toch ??? Leuke verrassingen dit 🙂

    Liked by 1 persoon

  4. Dat was een fijne en onverwachte ontmoeting Leo!

    Liked by 2 people

  5. leuke ontmoeting, mocht je ook mee grazen?

    Liked by 2 people

  6. Die achter de boom zal wel ge-sssst hebben, die speelt verstoppertje.
    Een plaat om jaloers op te worden, Leo, dit kom ik niet tegen bij ons in de buurt.
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  7. Geweldige foto,Leo!

    Liked by 1 persoon

  8. Dat heet geluk Leo,
    heerlijk om ze zo te zien, van de week stieten wij op twee reeën kopjes….
    geslacht… pootjes en koppen en huid in het bos, en de tja… dan keert mijn maag zich om, wat zou ik dan graag degene die dat deed te pakken krijgen hé.
    wat een mooie dieren,
    gaat Boris er niet achteraan?

    Liked by 1 persoon

  9. Ze lijken helemaal niet bang voor jou.
    Een mooi treffen.

    Liked by 1 persoon

    Jetskefotografie
  10. Prachtig Leo, dat was boffen, en je hebt er een heel mooie foto van weten te maken.

    Liked by 1 persoon

  11. Ze hadden je dus meteen in de smiezen 🙂

    Liked by 1 persoon

  12. Ik zie geen ree(t) achter de boom, wel achter Riet en gelukkig zeiden die ‘he….pssstt, anders had je ze ook niet gezien. Boffer! 😀

    Liked by 1 persoon

  13. Wat leuk ….:-)

    Liked by 1 persoon

  14. Altijd leuk, zo’n ontmoeting! 🙂

    Liked by 1 persoon

  15. Schitterend, Leo!!
    Ware genot om naar te kijken…
    Genietgroetjes van Anna 😀

    Liked by 1 persoon

  16. Altijd de moeite waard, momentjes om te koesteren.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

