“CRACKED”   37 comments

*…damaged and showing lines on the surface…*

wp_20170128_003

*…een ongeluk zit in een klein hoekje…*

*…in dit geval zeker…*

De camera werkt verder goed, nu kan ik allen de zoeker gebruiken en dat is even wennen na een kantelbaar scherm.

*

37 responses to ““CRACKED”

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zonde joh, misschien dat je het kan claimen met je inboedelverzekering, dat kon ik jaren terug wel nadat mijn toestel uit de fototas was gevallen.
    Wat je over houdt is een prachtige luchtfoto van de bollenstreek, Leo. Maar dat zal niet de bedoeling zijn geweest.
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

    • Nou Jan…die luchtfoto van de bollenstreek bewaar ik wel als aandenken….tja jaren achtereen een camera verzekering gehad maar op een zeker moment zie je het nut er niet meer van in…..ze worden minder in de dagwaarden hè..

      Like

  2. Dat is toch wel flink balen Leo. Zou het niet gerepareerd kunnen worden? Maar ja, vaak kost dat nogal wat.

    Liked by 1 persoon

  3. Ai ai ai … hiermee vergeleken is die schade aan het ijs van gisteren peanuts. Dit is echt balen, Leo.
    Dat kleine hoekje heeft helaas een flinke uitstraling in dit geval. Net als jij ben ik gewend aan een kantelbaar scherm, ik zou niet meer zonder kunnen, vrees ik. Ik wens je in elk geval veel succes met reparatie, vervanging of wennen aan …

    Liked by 1 persoon

  4. Ik kijk alleen door de zoeker van mijn spiegelreflex maar op mijn Fuji vindt ik het kantelbare schermpje soms wel heel handig. Ik zou het zeker missen nu ik het eenmaal heb ontdekt

    Liked by 1 persoon

  5. Oeps, dat is vervelend!
    Hoewel ik een zoekerfotograaf ben zou ik het kantelbaar schermpje van mijn Sony niet kunnen missen bij sommige opnames.

    Liked by 1 persoon

    Jetskefotografie
  6. O jee, wat sneu Leo, zelf zo voor elkaar gekregen of heeft iemand anders het gedaan? In dat geval is het voor de WA verzekering, ik hoop het voor je.

    Liked by 1 persoon

  7. Dat is flinke pech ,Leo.Succes met de zoektocht naar een oplossing!

    Liked by 2 people

  8. Da’s balen zeg. Ik lees dat je zelf de schuldige bent, anders kon je het via de WA terugvragen.

    Liked by 1 persoon

  9. grote pech valt te herstellen maar is duur

    Liked by 1 persoon

  10. Ohhh wat een pecht, Leo… 😦

    Liked by 1 persoon

  11. Dat is echt balen Leo! Mijn scherm ziet er echter net zo uit, met dit verschil dat alleen het protectplastic is beschadigd. Moet ik nog altijd vervangen 🙂

    Liked by 1 persoon

  12. Heel vervelend al moet ik zeggen dat ik zelf meestal de zoeker gebruik, maar bij bijvoorbeeld macrofotografie, ja…dan is ook voor mij het kantelbare scherm onmisbaar

    Liked by 1 persoon

  13. K heb nog zo gezegd: “Gééén bommetje”. 😀 Nou is je schermpje Fuji
    Pech Leo, maar gelukkig doet de zoeker het nog en kun je toch nog fliepsen!

    Liked by 2 people

  14. Oeps……dat is wel even wennen !
    Sterkte maar zo te zien lukt het goed 🙂

    Like

  15. Jeetje wat een pech… ik zou het schermpje niet kunnen missen, al gebruik ik het niet om mee te fotograferen maar meer om foto’s terug te kijken, de instellingen te veranderen etc.

    Like

  16. Zonde Leo ik hoop dat er verder niets is ontzet en de camera nog wel bruikbaar is.
    En sparen voor een nw. 😉

    Like

  17. Het livescreen gebruikt enorm veel energie, ik gebruik het alleen bij macro fotografie maar ha, ik heb dan ook geen varifocusbril.
    Wat balen.
    Ik hoop voor je dat de reparatie mogelijk en niet te duur is.

    Like

  18. ohhhhh wat vervelend voor je leo.
    ik hoop dat je het nog kunt maken dan wel een andere gaat halen..

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

