“Einde ijspret”   24 comments

dscf6596_1

*

  •   You know … A click on the picture …!!

24 responses to ““Einde ijspret”

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie foto en ja, echt heel jammer… het einde van de ijspret, Leo
    Je hebt het heel mooi vastgelegd en weergegeven!!
    Weekendgroetjes van Anna 😀

    Liked by 1 persoon

  2. Tja, dat ijsvloertje heeft zijn beste tijd wel gehad op deze manier. Andere ijsvloeren zullen er na vandaag niet beter aan toe zijn, vrees ik.
    Het winterweer verveelde me nog lang niet, het leverde toch weer mooie landschappen op en ik voel me er een stuk beter bij dan bij zomerhitte.

    Liked by 1 persoon

  3. Zo lijkt het zelfs triest dat het voorbij is Leo, heel fraai gedaan.

    Liked by 1 persoon

  4. Een heel mooie foto Leo, het boomstronkje maakt het compleet. Overigens ben ik blij dat de winter eventjes gaat vertrekken 😉

    Liked by 1 persoon

  5. Ach, ik kan nu wel weer een rondje om de kachel schaatsen, dat dan weer wel. 😀 🙂 😀
    Leo, aan alles komt een eind, maar niet aan deze fraaie ‘lege’ plaat!
    Fijn weekend, grtjs 😉

    Liked by 1 persoon

  6. Prachtig weer Leo, hier hou ik ook zo van, paaltjes in water en zo, gek eigenlijk toch? 😉

    X

    Liked by 1 persoon

  7. Je voelde het gisteren “opwarmen” nadat de wind was gedraaid.
    Heeft iemand die erin gegooid? Ik twijfel omdat de stam zo groot lijkt om te gooien

    Liked by 1 persoon

    Jetskefotografie
  8. Gezien de lokale schade aan de ijsvloer denk ik dat die stronk erin is gegooid 🙂

    Liked by 1 persoon

  9. Mooie foto. En dat vinden kinderen ook leuk hé, ijs kapot maken. Ik zag het overal gebeuren gisteren.

    Liked by 1 persoon

  10. Dat de ijspret voorlopig even weg is staat als een paal boven water.
    Mooie foto, Leo. Ik wens jullie een fijn weekend. Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  11. Dit ziet er net zo uit als je kantelbare scherm.😱

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

