Voorspellen of waarzeggen….   19 comments

De laatste week zat ik aan de buis gekluisterd…..camera in de aanslag…batterijen opgeladen….daar werd het een en ander voorspeld door Piet P. en Gerrit H……

….Prachtige pluimen….

Alleen…..zag ik het hier niet terug in mijn omgeving……

….niks ruige rijp…

…dit was Donderdag…

dscf6577

…het begon er op te lijken…

*

dscf6586

…Maar dit was gisteren….

…het leek wel op strand recreatie…

*

19 responses to “Voorspellen of waarzeggen….

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nee dat is niet echt een “ruige boel”Leo.

    Liked by 1 persoon

  2. Whahahahaha was het hier ruiger als ik dit zo zie van de week… ben zelfs pas na 2 uur gaan fotograferen omdat het zo uitkwam en het leek vroege ochtend qua rijp ๐Ÿ˜‰ Die foto’s komen nog…. dus… Maar toch bij jullie is geschaatst!

    X

    Liked by 1 persoon

  3. Echt ruig was het niet en Piet kan me nog meer vertellen ๐Ÿ˜‰ Maar je hebt toch nog mooie foto’s gemaakt Leo.

    Liked by 2 people

  4. Zeker mooie foto’s….

    Liked by 1 persoon

  5. Ziet er toch prachtig uit hoor… al ben ik blij dat wij wel even die ruige rijp hadden! Inmiddels ook weer ‘als sneeuw voor de zon’ verdwenen.

    Liked by 1 persoon

  6. Je hebt er -naast een mogelijke frustratie- een stel mooie foto’s aan overgehouden, Leo.
    Nog een fijn weekend verder. Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  7. Helaas nog geen sloot gezien met schaatsers en ook geen ruig rijp. Maar ik heb goede hoop.

    Liked by 1 persoon

  8. Dan maar niet ruig maar het zijn wel mooie platen!

    Liked by 1 persoon

  9. Ook gouden riethalmen zijn mooi Leo. Het streepje zon maakt hier de foto. Schaatsen is dan weer iets wat ik hier niemand heb zien doen

    Liked by 1 persoon

  10. Was je niet gewoon te laat, Leo …?
    Hier was het dinsdag en woensdag een ruige boel met alle rijp, maar op donderdag was al dat moois weer verdwenen. Er ligt nog wel wat ijs, maar daar waag ik me na een paar nachtjes met lichte tot matige vorst liever nog niet op.

    Liked by 1 persoon

  11. Over frustratie gesproken. Woensdagochtend was Enkhuizen een beetje wit, qua bomen dan, maar ik moest naar Amsterdam. Tjonge, vanuit de trein veel mist, maar prachtige (ruige) rijp gezien. Bร len dat ik deed. Ook in Amsterdam, bij het IJ, waren de bomen schitterend berijpt en staken tegen een kneiterblauwe lucht af. Maar ja, ik had geen fliepsding bij me. ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฆ Schaatsers zijn hier ook in geen velden of wegen te bekennen.
    Maar jou ‘strandrecreatie’ vind ik wel heel leuk enne foto 1 is een plaatje!
    grtjs ๐Ÿ˜‰

    Liked by 1 persoon

  12. ๐Ÿ™‚ kom maar naar hier dan Leo, inmiddels is de ruige rijp weer vertrokken:-) maar koud en wittig is het nog wel op plekken ๐Ÿ™‚

    Like

  13. paar mooie platen hoor Leo, hier een heel bevroren meer maar je mag er niet schaatsen want loopt een rivier door

    Liked by 1 persoon

  14. Maar toch goed voor een paar mooie foto’s,Leo!

    Liked by 1 persoon

  15. Ja, het is niet altijd rozen geur en … ๐Ÿ˜€
    Maar het leverde toch mooie beelden op, Leo!
    Groetjes van Anna ๐Ÿ˜€

    Liked by 1 persoon

  16. Dit ziet er heel groen uit. Ik moet er even aan wennen๐Ÿ˜„.

    Liked by 1 persoon

  17. Bij ons waren de topdagen voor rijp op dinsdag en woensdag. Op donderdag heb ik gewerkt, maar volgens mij was de rijp toen ook bij ons verdwenen.
    Je hebt in ieder geval wel het schaatsplezier vastgelegd.

    Liked by 1 persoon

    Jetskefotografie
  18. Helaas zit je net in de verkeerde hoek ๐Ÿ˜ฆ
    Maar toch wel ijs…..hier mondjesmaat ijs
    Maar je hebt toch echt winterfoto`s gescoord ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

