Winter   17 comments

dscf6558

* We moeten het hier mee doen…..witter werd het niet. *

*

Een klik op de foto geeft een beter formaat.....

17 responses to “Winter

Subscribe to comments with RSS.

  1. Toch is het net genoeg om het landschap in deze donkere tijd wat lichter en luchtiger te maken.
    Ik schat dat we over een week nog eens in de herkansing kunnen, Leo.

    Liked by 1 persoon

  2. Vind dit eigenlijk veel mooier

    Liked by 1 persoon

  3. Dit geeft wel meer contrasten

    Liked by 1 persoon

  4. De winter, mijn favoriete seizoen. Nu ik voor zwerfkatten zorgen heb ik liever normale temperaturen, niet voor mij……maar voor de katten. De foto vind ik schitterend, ben nog altijd dol op wintertaferelen en op dierenfoto’s.

    Liked by 1 persoon

  5. Ah…finally winter for you too, I hope you get som sun too.

    Liked by 1 persoon

  6. Maar wel een heel sfeervol plaatje! En wat mij betreft komt er nog wat meer sneeuw en lekkere vrieskou!

    Liked by 1 persoon

  7. Tja…… hier geen sneeuwpoppen en sneeuwballen gevechten.

    Liked by 1 persoon

  8. Een heel mooie winterse foto Leo, maar ik ben echt blij dat het weer even weg is, gelukkig dat smaken verschillen 😉

    Liked by 1 persoon

  9. Toch een hele mooie sfeervolle foto,Leo.

    Liked by 1 persoon

  10. En toch zo op de foto is het ook prachtig, maar inderdaad, witter werd het niet, hahahaha

    X

    Liked by 1 persoon

  11. Das tenminste nog wit. Hier was het héél even wit, maar wel met ijzel laag. Tja, dan ga ik niet naar buiten om te fliepsen! K blijf nog ff zitten hier, geniet ik toch een beetje! grtjs 😉

    Liked by 1 persoon

  12. Zo is het juist heel mooi, de details zijn nu ook nog zichtbaar.

    Liked by 1 persoon

  13. Maar wel heel mooi en sfeervol, Leo!
    Groetjes van Anna 😀

    Liked by 1 persoon

  14. Super!!
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  15. Maar toch maakt dit ienie mienie beetje sneeuw het landschap net wat mooier.

    Liked by 1 persoon

    Jetskefotografie
  16. Prachtig Leo. De boom contrasteert optimaal in het landschap

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

