“We got him…”   18 comments

…de ijsvogel…!!

ijsvogel

“We got him…” werd ook geroepen op 13 december 2003.

Die stond ook op de eerste plaats van een verlanglijstje….

…Ik had ook een verlanglijstje…

๐Ÿ™‚

18 responses to ““We got him…”

Subscribe to comments with RSS.

  1. De egel heeft het blijkbaar slecht. Die hoort nu al lang in een holletje in winterslaap te zijn …..

    Diervriendelijke groet,

    Liked by 1 persoon

  2. Leuk gedaan Leo, je hoefde niet bang te zijn voor bewegingsonscherpte.

    Liked by 1 persoon

  3. Whahahahahaha geweldig, ik weet niet eens of jij mijn ijsvogels hebt gezien in sept. geloof ik ๐Ÿ˜‰

    Liked by 1 persoon

  4. Leuk Leo,kijk je wel een beetje uit als het egeltje zยดn stekels opzet?

    Liked by 1 persoon

  5. volgens mij is het een specht en laat hij op zijn beeldhouwwerk in de oranje boomstam zien dat hij er de humor van inziet ๐Ÿ™‚

    Liked by 2 people

  6. Ja hoor, eindelijk maar toch ๐Ÿ˜‰ Dat die boomstam grijnst daar kan ik in komen.

    Liked by 1 persoon

  7. Zelfs je boomstam lacht op ….`you got him`
    En wij glimlachen mee ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

  8. Joepie! Hij staat er op en hoe….prachtig, geen bewegingsonscherpte, nee niks, naks, nokkertje, nada. Goed gefliepst Leo, zo zie ik de foto’s graag! ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ™‚
    Deze wens kan van je verlanglijst af! ๐Ÿ˜› garoetjes uit het koude Noordwesten.

    Liked by 1 persoon

  9. Een bijzondere foto, Leo. Een survivalkast voor de kleinsten onder ons, ik heb zoiets nog nooit gezien!
    Je wist er zelfs een leuke compositie van te maken. En dat je daarmee ook nog een ijsvogel spot is natuurlijk het einde!
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  10. Leuk, Leo, zo komen jij en je vriendjes uit het dierenrijk de winter wel door … ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

  11. zelfs de boomstam lacht ermee, mooi gedaan Leo

    Liked by 1 persoon

  12. Ja ! Ja !

    Liked by 1 persoon

  13. ๐Ÿ™‚ Ik hoop hem gauw in het echt weer tegen te komen… ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

