Wat ik nog wil zeggen……   21 comments

bundertjes_panorama2

Bedankt voor het bezoeken van Mijn Blog.

Ik volg veel blogs, maar ik ben niet altijd in staat om te reageren.

*

21 responses to “Wat ik nog wil zeggen……

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het lijkt wel een schildeij van een Hollandse meester Leo!😊

    Liked by 1 persoon

  2. Schitterende foto !

    Liked by 1 persoon

  3. Mooi.Leo!

    Liked by 1 persoon

  4. Is de brandweer nog uitgerukt Leo ?

    Liked by 1 persoon

  5. Een bijzonder fraaie foto Leo, indrukwekkend!

    Liked by 1 persoon

  6. Prachtplaat, Leo!
    Bloggen en zeker reageren op andere blogs moet geen verplichting zijn, Leo, als je zn hebt reageer je en anders laat je het lekker bij lezen en/of kijken. Vrijheid blijheid!

    Liked by 2 people

  7. fantastisch plaatje leo, wil je wel maar kun je niet, ik kreeg vandaag de tip om Mozilla te gebruiken, daarmee kun je wel reageren…

    Liked by 1 persoon

  8. Prachtig Leo. Mijn eerste gedachte was ook: een Hollandse Meester(lijk)! Klasse!

    Enne ik heb ook ff geen zin om te reageren, of te fliepsen. Ben veel aan het lezen (boek).
    Garoetjes uit fris Enkhuizen 😀

    Liked by 1 persoon

  9. Een prachtige foto.

    Liked by 1 persoon

  10. Waaaaauw….wat een mooie gekleurde foto !!

    Liked by 1 persoon

  11. Op deze foto moet ik wel even reageren Leo. Dit is super om te zien. Dinsdag de 22e zag ik ook zo’n lucht.
    Voor de kleur heb ik het vastgelegd, maar de verkeersborden voor het raam verp**…. het beeld. Jammer.
    Doe het rustig aan, ’t is wennen maar soms moet het! Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  12. Het is geen verplichting om te reageren he. Gewoon je eigen tempo aanhouden dat is het allerbeste.

    Liked by 1 persoon

  13. Die brandende lucht is fantastisch!

    Liked by 1 persoon

  14. Ik kom “gewoon” bij je langs, reageer niet altijd. Heel herkenbaar dus Leo. Gewoon je mooie foto’s blijven plaatsen, dan kunnen wij in ieder geval genieten.

    Liked by 1 persoon

    Jetskefotografie
  15. Dankje Jetske.

    Like

Geef een reactie

