“De Bundertjes”   13 comments

Bijna dagelijks loop ik met Boris een rondje door het natuurgebiedje langs onze wijk.

dscf6299-nk

Genietend van alle kleurenpracht die de herfst ons schenkt.

*

dscf6305-nk

En als Boris dan stil staat bij zijn “stamboom”, zie ik de blaadjes glinsteren in neergaande zon.

*

dscf6309-nk

Bij aankomst op de ijsbaan, die omgeven wordt door deze goudgelen bomen, is het moeilijk te geloven dat het……..

*

dscf1274-nk

……vier weken later er het zo uit kan zien. (foto Dec 2007)

*

13 responses to ““De Bundertjes”

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een geluk dat je bij dit gebied woont en er iedere dag, samen met Boris, van kan genieten.
    Prachtige kleuren, wat ik een jammer vind is dat je ze, naar mijn mening, teveel verscherpt hebt. Mss heb je dat met opzet gedaan, maar het doet pijn aan mijn ogen (of het ligt aan mijn monitor).
    Garoetjes uit het ‘Hoge Noorden’.

    Liked by 1 persoon

    • Nog even dit…ik fotografeer in RAW, het enige verscherping dat ik doe is de standaard van 25. verdere bewerking een schuifje hier en een schuifje daar, maar na het verkleinen voor op het blog, gaat er wel een onscherp masker er overheen.
      Groetjes vanuit hier…. 🙂

      Liked by 1 persoon

  2. Het is momenteel een feest om in de natuur te vertoeven, wanneer het weer dat toelaat Leo.

    Liked by 1 persoon

  3. mooi plekje maar die extreme koude mag nog even in het noorden blijven hoor

    Liked by 1 persoon

  4. Ik hoop zo op sneeuw dit jaar!

    Liked by 1 persoon

  5. Mooie foto´s,Leo en een leuke link naar de laatste foto!

    Liked by 1 persoon

  6. Ik geniet voorlopig liever van herfstkleuren dan van een rooie neus van de kou Leo 🙂 Mooie foto’s. Hier is het grijs en grauw

    Liked by 1 persoon

  7. Een heel mooie serie foto’s van de herfst Leo, heerlijk om daar met Boris te lopen, leuk hoor die laatste foto, maar ik hoop dat het ons nog even bespaard blijft 😉

    Liked by 1 persoon

  8. Ja schei uit, dat kan zo maar. Als de grootste idioot met een in en in domme vrouw president van Amerika kan worden kan dit ook.
    Het ziet er prachtig goudgeel uit, wat een mooi gebiedje.
    Heerlijk om daar te wandelen.

    Liked by 1 persoon

  9. De herfstkleuren staan er weer prachtig op, Leo. Het is mij nog steeds niet gelukt om sprankelende herfstkleuren te fotograferen dit jaar, bewolking en grijsheid bepalen het weerbeeld hier de laatste tijd. Gelukkig maakt het voor foto’s van paddenstoelen weinig uit. 🙂

    Liked by 1 persoon

  10. Wat een mooie warme herfstkleuren. (behalve de laatste hè 😉

    Liked by 1 persoon

  11. Wat is het toch fijn om zo’n prachtig gebied vlakbij te hebben waar je heerlijk met Boris kunt wandelen. Je prachtige foto’s laten nu wel echt de herfst op zijn best zien, genieten!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

