Gewimperde aardster   22 comments

Gewimperde aardster – Geastrum fimbriatum

De Gewimperde Aardster is een kleine tot middelgrote aardster.

*

dscf6213

Kijk voor de volledige beschrijving op de site:  Frans Hoogstraten

dscf6219

*

 Gekraagde Aardster – Geastrum triplex
*

dscf6221

*

dscf6222

*

22 responses to “Gewimperde aardster

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dit zijn toch bijzondere paddenstoelen Leo, mooi opnamen.

    Liked by 1 persoon

  2. Prachtige foto’s Leo
    Alleen de twee laatste foto’s dat zijn gekraagde aardsterren (Geastrum triplex)
    Zie http://www.frans-hoogstraten.nl/Paddenstoelen/Gekraagde-aardster.htm

    Liked by 1 persoon

  3. Zo wist je nog van niets, zo heb je twee soorten aardsterren te pakken. Prachtig Leo!
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  4. Dat is weer een mooie vangst, Leo, vooral de eerste foto mag er in mijn ogen weer zijn.
    Volgens mij heb ik hier nog nooit een aardster gezien.

    Liked by 1 persoon

  5. Prachtig zeg!! Nog nooit zulke mooie wimpers gezien 🙂
    Fraaie herfstfoto’s!

    Liked by 1 persoon

  6. WOW Leo, wat een treffer, je hebt er prachtige foto’s van gemaakt, hier heb ik ze nog nooit gezien.

    Like

  7. Alleen al de benaming .. zo toepasselijk. Deze platen zijn echt wel fraai Leo

    Liked by 1 persoon

  8. Is it a mushroom? Very special anyway and great shots Leo.

    Liked by 1 persoon

  9. Prachtig! Wat een wonderlijke verschijningen!
    En dan heb je nog twee soorten gevonden ook!
    Gefeliciteerd, ik vind ze schitterend

    Liked by 1 persoon

  10. Die zijn mooi zeg, ik heb ze nog nooit gezien! Prachtig!

    Liked by 1 persoon

  11. Nog niet gezien maar wat een bijzonder ding.

    Liked by 1 persoon

  12. Ik woon echt verkeerd! Wauw!

    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

