Rust en Geniet plek   18 comments

dscf6173

Deze plekken worden steeds vaker omarmd door mij op de wandelingen.

*

18 responses to “Rust en Geniet plek

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat kan ik mij goed voorstellen Leo, daar kom je helemaal tot rust.

    Liked by 1 persoon

  2. Die bankjes staan er niet voor niets, Leo. Prachtige plek om weer op adem te komen…..
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  3. Een prachtige plek Leo, het doet mij heel erg aan Drenthe denken. Blijf maar denken dat je 18 bent, het wordt allemaal wat minder, maar als je maar jong van hart blijft redden we ons lang, lieve groet, Ann.

    Liked by 1 persoon

  4. De foto geeft me uitzicht op een beschut zitplaatsje in een mooie omgeving. Tijd voor een boterham en koffie uit de thermoskan

    Liked by 1 persoon

  5. Heerlijk is dat. Soms gebruik ik fotografie als smoes om in een natuurgebied te kunnen zijn.
    Geniet er maar van.

    Liked by 1 persoon

  6. Dat kan ik Me goed voorstellen Leo

    Liked by 1 persoon

  7. Groot gelijk. Mooi voor de ogen als je zoiets over je heen kunt laten komen. Dat heeft zijn weerslag op de rest van de dag.

    Liked by 1 persoon

  8. Daar is het niet verkeerd Leo, ‘mooi sitteh en dom koiken’ . (West-Fries). Blijf nog maar ff, btw waar is Boris? Al op weg naar huis? πŸ˜€

    Liked by 1 persoon

  9. Prachtig,Leo,daar kun je in elk seizoen genieten,en wij dus ook van je mooie fotoΒ΄s!

    Liked by 1 persoon

  10. Dat herken ik wel, Leo, ik ben gek op dit soort plekjes met een bankje met een fraai uitzicht. πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

  11. is ook zeker niet verkeerd leo, en als het dan een lekker weertje is, en je even kunt zitten… top

    Liked by 1 persoon

  12. Echt heel mooi, en door mij dus ook als ik in de buurt ben en vrij ben om te gaan πŸ˜€

    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

