New season   26 comments

dscf6154

A new season has arrived, autumn colors and mushrooms dominate.

*

26 responses to “New season

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je hebt je helemaal aangepast aan de tijd van het jaar, Leo. Passende achtergrond (jachtgroen) en kopfoto.
    Je paddenstoelen foto is sprankelend, helemaal top. Ik wens je een fijn weekend. Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  2. Mooi met die rode besjes er bij Leo, je bent helemaal “up to date”

    Liked by 1 persoon

  3. A new season it is with all the lovely colours. Great picture Leo.

    Liked by 1 persoon

  4. Dat is nu echt eens herfdt bij jou.
    Herfstkleuren en attributen samen

    Liked by 1 persoon

  5. Prachtig herfsttafereel Leo

    Liked by 1 persoon

  6. Een prachtige herfstfoto Leo, de rode besjes en het groene mos laten de paddenstoeltjes heel mooi tot hun recht komen.

    Liked by 1 persoon

  7. Mooi Leo en je hebt geluk, hier is het veel te droog voor de paddenstoelen maar misschien dat de regen van vannacht daar verandering in brengt.

    Liked by 1 persoon

  8. Een bjoetie Leo! Hier was het weken kurkdroog, geen paddo te bekennen. Gisteren een rondje Vest gedaan, ik dacht dat de bomen kleurden, nah mooi niet. Donkergroen dat wel en hier en daar wat bruin er tussen. Maar vannacht heeft het geregend, dus….houd ik goede moed! 🙂
    Fijn weekend in Brabo Leo, grtjs 😉

    Liked by 1 persoon

  9. Je hebt voor een nieuw thema gekozen. Deze vind ik mooier dan de vorige.
    Paddenstoelen zijn er nog niet veel , je moet echt je best doen om ze te vinden. Ik vind de achtergrond wat onrustig maar het geheel is wel sfeervol.

    Liked by 2 people

  10. Tolles Foto wünsche dir ein schönes sonniges Wochenende lieber Gruß Gislindde

    Liked by 1 persoon

  11. Prachtig hoe je de zwammen er op heb gezet.

    Liked by 1 persoon

  12. Wonderschoon Leo! Ik moet nog op zoek gaan, hopelijk kan ik dat binnenkort weer, als ik weer beter ben 😀

    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

