Expositie   33 comments

Als amateurfotograaf is het altijd leuk om je werk ergens te kunnen exposeren.

Ik was in die gelegenheid….

Als voormalig medewerker van een zorginstelling,

heb ik in Keyserinnedael_ Helmond

mijn werk mogen ophangen.

Het betreft 25 stuks foto’s met het thema “Helmond”.

*

Ook in een andere zorglocatie MariΓ«ngaarde-Aarle RixtelΒ 

heb ik nu een deel van mijn werk tijdelijk mogen exposeren.

Het thema hier is:

“De kanaalzone in Helmond bij avond”

Een serie van 25 foto’s van objecten die s’avonds worden uitgelicht.

*

Een klik op de foto voor de diashow .

*

33 responses to “Expositie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat leuk! Heel veel plezier en succes

    Liked by 1 persoon

  2. leuk zijn ze ook te koop?

    Liked by 1 persoon

  3. Dat moet plezier doen !!!

    Liked by 1 persoon

  4. Wat gaaf!! Wat zul je trots zijn als je daar staat, overal jouw foto’s!!
    Gefeliciteerd!

    Liked by 1 persoon

  5. Erg leuk Leo. Voor de bewoners, en inwoners van Helmond vast een feest der herkenning

    Liked by 1 persoon

  6. Dat is geweldig Leo, het is toch een erkenning van je werk.

    Liked by 1 persoon

  7. Gefeliciteerd,Leo,zo’n expositie is altijd leuk voor bewoners en bezoekers.

    Liked by 1 persoon

  8. Gefeliciteerd Leo, heel erg leuk dat je foto’s zo worden gewaardeerd.

    Liked by 1 persoon

  9. Ahhh wat gaaf Leo, kunnen eindelijk véél méér mensen genieten van je prachtige foto’s. Zo trots als een pauw zeker? Zou jou beroemdheid ook een beetje of mij afstralen? πŸ˜€ πŸ™‚ πŸ˜€
    Fijn weekend, grtjs

    Liked by 1 persoon

  10. Supergaaf! Zelf probeer ik het ook met mijn werken, niet foto’s maar doeken met verf erop, zo hier en daar een streek gezet met een kwast en penselen, maar ja… naakt.. dat kan niet meer in deze tijd, stel je voor!

    X

    Liked by 1 persoon

  11. Super, Leo. Helemaal top! Gefeliciteerd, een stuk waardering waar je trots op mag zijn.
    Groetjes en nog een fijn weekend,
    Jan W.

    Liked by 1 persoon

  12. Gefeliciteerd !

    Liked by 1 persoon

  13. wat gaaf voor je Leo, je mag wel groeien van trots πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  14. Hartelijk gefeliciteerd met deze tentoonstellingen van jouw werk.
    Super
    Hangt daar echt mooi te wezen ;-0

    Liked by 1 persoon

  15. Wat ontzettend leuk Leo, gefeliciteerd en veel succes!

    Liked by 1 persoon

  16. Dit is wel een hele mooie opsteker, Leo. Als ik de foto’s zo zie dan is het terecht dat ze daar hangen! Leuk dat je het hier met ons deelt.

    Liked by 1 persoon

    Jetskefotografie
  17. Hee, dit bericht heb ik gemist. πŸ€”
    Ik zal mijn reader eens controleren want dat is vreemd.
    Wat super leuk deze expo.
    Van harte gefeliciteerd

    Liked by 1 persoon

  18. Je hebt de expositie keurig verzorgt ook. Top πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

    Liked by 1 persoon

  19. Hangt het er allemaal nog, of heb je alles verkocht inmiddels? Zo ja, dan moet je nu wel weer ’s beginnen met nieuwe foto’s. Wat jij?
    grtjs πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

  20. Het ziet er geweldig uit en top dat je dit kunt doen. Mooie ruimte ook ervoor, zo kun je ze mooi neerhangen, ik heb ook al vaker in verzorgingshuizen e.d. geΓ«xposeerd maar dan zijn het meestal smalle gangen en of hele drukke ruimtes waar al van alles tegen de muur staat of hangt. Dit ziet in beide gevallen er echt goed uit! Leuk dat je ook foto’s hebt verkocht!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

