Tagetes picador   25 comments

dscf5983

Zo heb je er een…..

*

dscf5984

…..en dan heb je er nog een……

*

dscf5989

……en komt er nog een andere…..

*

dscf5977

…..en dan heb je er een land vol van….

\|/

@   @

oOO-(_)-OOo

…………..oeps………….

25 responses to “Tagetes picador

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hahaha geweldig… best een boel ja 🙂

    Liked by 2 people

  2. He he! Love the little fellow at the end of the post. The pictures of tagetes are lovely.

    Liked by 1 persoon

  3. Het ‘afrikaantje’, het eerste bloempje dat ik zelf heb gezaaid, in mijn schooltuintje.
    Jij hebt er duidelijk meer gezaaid, Leo. Prachige serie! Geniet van het weekend.
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  4. Prachtig Leo, de laatste foto is wel heel bijzonder.

    Liked by 1 persoon

  5. Prachtig Leo, wat een geweldige hoeveelheid Afrikaantjes, de derde foto vind ik het mooist.

    Liked by 1 persoon

  6. om nog maar te zwijgen over het verschil tussen de geuren die je ruikt bij 1 of een heel veld vol

    Liked by 1 persoon

  7. Bij foto 3 krijg ik associaties met smeulende as in een houtkachel. Erg mooi

    Liked by 1 persoon

  8. Afrikaantjes zijn helemaal in geweest en toen helemaal uit en nu vind ik het een prachtig gezicht dit veld vol. Mogen ze bij ons ook wel in een border zaaien. 🙂

    Liked by 1 persoon

    Jetskefotografie
  9. Afrikaantjes schijnen de grond veel goed te doen heb ik me eens laten vertellen. Uiteraard zou ik ook stil staan bij zo’n veld.

    Liked by 1 persoon

  10. Een plezier om naar te kijken, en je tekst vind ik leuk! 🙂

    Liked by 1 persoon

  11. Een heel veld vol wauw. Mooie foto’s Leo

    Liked by 1 persoon

  12. Ze passen bij mij niet in een vaas, en een balkon heb ik niet, dus laat ze daar maar staan Leo. Hebben meer mensen er lol van! Toch!?
    Mooi!

    Liked by 1 persoon

  13. Tjonge jonge wat een weelde! Geweldig

    Liked by 1 persoon

  14. whahahahaha erg leuk gedaan zo 😀

    X

    Liked by 1 persoon

  15. Wat een weelderige hoeveelheid en schitterende warme kleur! Je zult het maar tegenkomen, ik zou fotografisch gezien helemaal ‘los’ gaan 😉 Foto 3 vind ik erg mooi!

    Liked by 1 persoon

  16. Dat zijn er aardig wat ja… 😉

    Liked by 1 persoon

  17. prachtig toch die afrikaantjes..

    ik neem aan dat ze als groenbemesting gezaaid zijn

    groeten

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

