That is the question   21 comments

DSCF5832-1 Blog

Broed ie ut of doet ie ut nie….

*

Posted 28 augustus 2016 by That's me in Helmond around

Tagged with , , , , , , , , ,

21 responses to “That is the question

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie foto, zo zag ik afgelopen dinsdag onder een brug op de Amsterdamse Grachten duiven met wel jongen die al vrij groot waren maar nog op het nest zaten te piepen en pa en moe met voer aan kwamen zetten, zo mooi!

    X

    Liked by 1 persoon

  2. Hahahaha…leuk gevonden Leo, een grappige foto ook.

    Liked by 1 persoon

  3. Hihi volgens mij knapt die een uiltje

    Liked by 1 persoon

  4. Doet ut! πŸ˜€

    Liked by 1 persoon

  5. He he he! I wonder what the answer will be. Very nice picture Leo!

    Liked by 1 persoon

  6. Een leuke foto Leo, en de duif kijkt of ie wil zeggen, het gaat je mooi niks aan πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

  7. πŸ˜€ Nice!!!!

    Liked by 1 persoon

  8. Zelfs een duif knapt wel eens een uiltje πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  9. A ‘he’? Now I thought she were a ‘lady in waiting’ πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  10. Dat koppie rechts boven geeft net dat beetje meer aan de tekst prachtig!

    Liked by 1 persoon

  11. Ik heb geen antwoord op je vraag Leo, wel vind ik het een gave foto.
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  12. Echt grappig gevonden, ik vind het zo’n leuk project van je πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  13. πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„
    Hij studeerde voor theemuts.

    Liked by 1 persoon

  14. It looks very well fed!

    Liked by 1 persoon

  15. Ja hoor, volgens mij wel. πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

    Jetskefotografie
  16. Zal wel moeten met die toezichthouder erbij,hele leuke foto,Leo!

    Liked by 1 persoon

  17. Wat een leuke foto! πŸ˜€

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

