Spreekwoorden en uitdrukkingen #END   13 comments

Dus de laatste op speciaal verzoek….

“Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.”

Carnaval 2015 (1 van 1)-2.jpg

Hoe zou ze dat bedoelen….zo….???

*

DSCF2268 BLOG

Of bedoeld ze dat zo….???

*

DSCF5857 BLOG

Maar zo zou het dus ook kunnen….hรจ Eveline…???

*

Posted 26 augustus 2016 by That's me in Uncategorized

13 responses to “Spreekwoorden en uitdrukkingen #END

Subscribe to comments with RSS.

  1. hahahaha ja…. kan van alles zijn, ik mis nog een gadgetwinkel met pc’s en laptops ๐Ÿ˜›

    Like

  2. Wie het weet mag het zeggen! Zelf denk ik meer aan wapens, daar zijn mannen veel mannen ook gek op!
    Een fijn weekend Leo, grtjs ๐Ÿ˜€

    Liked by 1 persoon

  3. En laat ik nu denken dat Geert wel aardbeienpap lust ๐Ÿ˜‰ Leuk bedacht Leo.

    Liked by 1 persoon

  4. Leuk gevonden Leo, ik houd het toch maar bij Nikon.

    Liked by 1 persoon

  5. Hahaha Leo leuk gevonden. Ik hou het maar op de fotowinkel jammer dat die dicht is ๐Ÿ˜‰

    Liked by 1 persoon

  6. Leuk,Leo,maar geef mij die derde maar,als ik het goed zie is dat in Helmond-City bij de Elzaspassage,groetjes!

    Liked by 1 persoon

  7. Haaaaaaa vooral bij foto 2 begint het persoonlijk te worden ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

  8. ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„
    In alle eerlijkheid moet ik zeggen dat ik zo bij die mannen voor de etalage had kunnen staan.
    Maar je hebt er een mooie draai aan gegeven Leo .
    Met een aangeboren voorsprong voor foto twee krijgt geile Geert , of althans de foto van GG , de eerste prijs.

    Liked by 1 persoon

  9. Leuke serie !

    Liked by 1 persoon

  10. Geweldig….hoe kom je er op !!!

    Liked by 1 persoon

  11. Haha, wat geweldig!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

