Spreekwoorden en uitdrukkingen #1   20 comments

DSCF5844 BLOG

Zuinigheid met vlijt, bouwt huizen als kastelen.

(=door zuinig en ijverig te zijn, kan men veel bereiken)

20 responses to “Spreekwoorden en uitdrukkingen #1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vilket fint slott.. Kram!!

    Like

  2. Een goed spreekwoord Leo, maar op jouw prachtige foto van het mooie kasteel denk ik toch echt niet dat de eigenaren van vroeger en nu zo spaarzaam waren. Het is meer “Met een gouden lepel in de mond geboren” ๐Ÿ˜‰ Overigens erg leuk bedacht.

    Liked by 1 persoon

  3. Nog zuiniger? hahahaha

    Prachtig huisje daar op de foto ๐Ÿ˜‰

    X

    Like

  4. Mijn ouders waren รฉn vlijtig รฉn zuinig. Nah ik ben toch groot gegroeid in een kleine woning in Amsterdam (oud)west. Met 7 mensen in 2,5 kamers. Zo nou jij weer, neemt niet weg dat je het kasteel fraai gefliepst hebt, dat dan weer wel! ๐Ÿ˜€ grtjs

    Liked by 1 persoon

  5. Met al mijn zuinigheid en vlijt van de voorbije jaren, woon ik gewoon 4 hoog Leo. Een fraaie foto van dit prachtige kasteel.

    Liked by 1 persoon

  6. Hier is iemand ooit wel erg zuinig en vlijtig geweest Leo. een mooi en contrastrijk beeld van dit slot

    Liked by 1 persoon

  7. Grappig zoveel reacties je krijgt op dit spreekwoord.
    Het kasteel heb je heel mooi vastgelegd.
    Ik ben zuinig en vlijtig en heb een kasteel. ๐Ÿ˜‰
    P.s. Dat kasteel ziet er iets anders uit dan mijn kasteeltje.

    Liked by 1 persoon

    Jetskefotografie
  8. Zover zal het wel nooit komen en dat is waarachtig maar goed ook. Je zult al die kamers moeten poetsen๐Ÿ˜ณ
    Welkom terug van je pauze.

    Liked by 1 persoon

  9. Prachtige foto, Leo. Is/was dit een thema van de fotoclub?
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  10. Nog zoยดn mooie foto van kasteel Helmond! Ik ben benieuwd wat je nog meer in petto hebt..

    Liked by 1 persoon

  11. Daar wil ik best een poosje rondkijken! Fraai!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

