Pokemon   40 comments

Loop ik gisteren met Boris te wandelen, zie ik in de berm twee wezentjes met elkaar bezig zijn. Vlug mijn telefoon gepakt en een foto gemaakt.

Komen er twee jonge gasten  op z’n telefoon kijkend aangelopen, zegt de een: “Hebt U er een gevangen Meneer..?? “…zeg ik: “Ja…twee stuks…kijk maar..!!..”.

WP_20160716_002

“Meneer dat zijn geen Pokemon figuurtjes……”

Zeg ik: ” Ooh nee…wat zijn dat dan…?? ..”.. zegt die ander: “Dat weet ik niet Meneer…”….”Nou”.. zeg ik….”dat is presies wat ik van Pokemon weet..”..!!

*

40 responses to “Pokemon

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hahahaha….een erg leuke tekst bij bij deze fraaie opname Leo.

    Liked by 1 persoon

  2. fraaie opname met een grappige tekst

    groeten

    Liked by 1 persoon

  3. 🙂 Ik ben mijn kind ook steeds kwijt, hij is alsmaar buiten 🙂 Wel goed voor de frisse lucht, die Pokemon go.
    Mooie foto!

    Liked by 1 persoon

  4. Mooie foto met een leuk verhaal, Leo.
    Ik heb hier tot nu toe nog steeds geen pokémonjagers gezien … 🙂

    Liked by 1 persoon

  5. Hahaha goede reactie, hier ook nog geen pokemon

    Liked by 1 persoon

  6. Grappig verhaal, mooie foto!

    Liked by 1 persoon

  7. Whahahahahaha ja maar Leo.. hoe heten die rode dingen nou? Ik heb ze vorig jaar op de foto gezet namelijk en eigenlijk weet ik het ook niet, behalve dat het insecten zijn 😛

    X

    Liked by 2 people

  8. Hahaha wat een heerlijk verhaal! En die rode beestjes noemen wij hier ‘soldaatjes’.

    Liked by 1 persoon

  9. Een mooie foto met grappige tekst,Leo

    Liked by 1 persoon

  10. Prachtig Leo, het is niet moeilijk soldaatjes te kieken, ze vragen er in grote aantallen om……
    Maar zo scherp en prachtig van kleur, dat bepaalt de fotograaf natuurlijk, top Leo!!
    Het pokemongebeuren heeft ergens een moeilijk punt bij ons voor de deur, er staan regelmatig groepjes van 3-4 personen op elkaars telefoons te kijken hoe en waar het verder gaat.
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  11. Een bijzonder mooie foto van de Rode soldaatjes Leo, en een erg leuk verhaaltje, je bent al net zo anti Pokèmon als ik, het is te hopen dat ik er niet eentje in m’n tuintje heb, want dan wordt het mij te druk 😉

    Liked by 1 persoon

  12. 😄😄😄😄😄. Het is wel fijn om eindelijk weer eens kinderen buiten te zien he. Je hebt ze niet kunnen inspireren om eens op natuurjacht te gaan begrijp ik. Hoe dan ook jij hebt de soldaatjes ( rare naam ze zijn niet eens in camouflagepak ) mooi gefotografeerd, daar kan geen Pokemon tegen aan.

    Liked by 1 persoon

  13. Underbart foto min vän.. Önskar dig nu ett skönt slut på veckan och en fin helg.. Kram Nicki

    Liked by 1 persoon

  14. Mooi kleurcontrast met die rode duiveltjes.

    Liked by 1 persoon

  15. wahahhaha leo, zo leren de kinderen dan weer wat van jou, dat pokemon gedoe neemt onwijs rare vormen aan hé 🙂

    Liked by 1 persoon

  16. Een mooie foto en je was een ‘wijze’ leermeester met je gevatte antwoord!
    Fijn weekend, grtjs 😉

    Liked by 1 persoon

  17. Hahaha grappig! Toevallig hadden we het gisteren nog over die Pokemon-go, snap er ook niets van… geef mij maar van die mooie soldaatjes!! Nog hartstochtelijk in love ook 🙂

    Liked by 1 persoon

  18. Ik zie liever deze.
    Ja, Pokémonjagers hebben we hier ook in huis.

    Liked by 1 persoon

    Jetskefotografie
  19. Wel een gevatte reactie van je hoor, ik vrees alleen dat het niet echt binnenkomt, zo jammer dat is toch veel mooier dan Pokemon!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

