I saw them fly ….. on his way to the moon   22 comments

DSCF5789

*

22 responses to “I saw them fly ….. on his way to the moon

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi hoor Leo, altijd een prachtig gezicht. Hier zie ik ze maar zelden.

    Liked by 1 persoon

  2. Oh ja, die moeten ook nu natuurlijk nog even snel alles meepakken wat ze mee kunnen pakken met dit prachtige weer, zal boven en rond Amersfoort ook alweer druk zijn denk ik 😀

    X

    Liked by 1 persoon

  3. Heb dit seizoen nog maar weinig ballonnen gezien, Leo en de compositie die jij kon maken is natuurlijk uniek. Prachtig!
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  4. Je hebt er een mooi disgonaal rijtje van gemaakt.
    Vanaf volgende week zijn de jaarlijkse Friese Ballonfeesten in Joure, hopelijk werkt het weer dan ook mee.

    Liked by 1 persoon

  5. Mooie diagonaal gemaakt met ballonnen en het maantje. Goed gezien Leo

    Liked by 1 persoon

  6. wow this shot is a wonder and let us dreaming… and I send you the best soundtrack

    hi Leo 🙂

    Liked by 1 persoon

  7. Je hebt de drie ballonnen mooi in een diagonale lijn gevangen.

    Liked by 1 persoon

    Jetskefotografie
  8. Mooi gezien al denk ik , en mag ik hopen voor de ballonreizigers! Dat ze de maan niet halen is het een mooie gedachte.

    Liked by 1 persoon

  9. Een heel mooie foto van de ballonnen Leo, ik moest wel even lachen om te titel, gelukkig waren ze op weg naar de maan, maar jij zag ze vliegen 😉

    Liked by 1 persoon

  10. Eerder zei ik altijd dat ik zoiets nooit zou durven, maar het lijkt me toch wel heel erg gaaf om zo’n vlucht mee te maken!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

