De gloed van vuur   18 comments

Hoever komt de gloed van vuur????

DSCF3065

…..zo ver dus…..

DSCF3064

*

* Op de eerste foto een standbeeld dat iedere Maastrichtenaar kent: Jan Pieter Minckelers met in zijn hand een brandende gasfakkel. Het beeld staat op de Markt in Maastricht en komt uit 1904.

*

* De gloed van vuur is een boek met een meeslepend verhaal over angst en moed, en over liefde en vriendschappen die ons door de donkerste tijden heen helpen.

*

18 responses to “De gloed van vuur

Subscribe to comments with RSS.

  1. Volgens mij leest ze Animal farm 🙂 Maar de gloed van vuur zit absoluut in haar (haar)!
    Goed gezien en gave foto’s!

    Liked by 1 persoon

  2. Het boek heet: ‘meisje in het raam’.
    De gloed van het vuur heeft haar haar in ‘brand’ gezet. Goed gezien Leo! grtjs 😉

    Liked by 1 persoon

  3. Heel mooi gezien Leo! Wat zit dat meisje daar heerlijk te genieten.
    Het rode haar werkt fantastisch mee.

    Liked by 1 persoon

  4. Underbart foto .. Snyggt fotat.. Kram Nicki

    Liked by 1 persoon

  5. Inderdaad twee ‘gave’ foto’s, Leo! Voor mij nog steeds geen standbeeld, ondanks dat ik toch aardig met vuur kon spelen….
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  6. Goed gezien, en knap vastgelegd Leo.

    Liked by 1 persoon

  7. Mooi gezien, maar wat mij betreft volstaat de eerste foto. Als ik de dame op de foto was, zou ik er moeite mee hebben om zo pontificaal op het internet gezet te worden. Maar het kan natuurlijk zijn dat ze ermee heeft ingestemd.

    Liked by 1 persoon

  8. Bijzonder mooie foto’s Leo, de gloed van het vuur heeft het haar van het meisje bereikt, beide foto’s zijn heel knap getroffen en ik heb totaal geen moeite met het meisje, er is niets verkeerds te zien, en jij hebt het heel goed bekeken.

    Liked by 1 persoon

  9. Twee prachtige voltreffers, Leo, ik was bij de eerste foto al in vuur en vlam … 🙂

    Liked by 1 persoon

  10. Héél goed gezien en vastgelegd, deze gloed van vuur !!

    Liked by 1 persoon

  11. Je hebt er een goed oog voor !

    Liked by 1 persoon

  12. Wauwie… ik vind dat altijd zo mooi als ik iemand zo ‘betrap’ ergens in een stad 😀 Deze is prachtig, het boek ken ik niet, ik ga eens kijken 😀

    X

    Liked by 1 persoon

  13. Prachtig Foto 2. Zeker niet aanstootgevend, al weet ik niet hoe geportretteerde dit zelf ervaart. anderzijds zit je in deze pose ook bijn te smeken om gefotografeerd te worden 🙂

    Liked by 1 persoon

  14. Knap gezien!

    Liked by 1 persoon

  15. Mooie foto’s Leo. En foto 2, heel goed gezien.

    Liked by 1 persoon

  16. Wat leuk gezien en vastgelegd. En de jongedame leest onverstoorbaar door.

    Like

Geef een reactie

