Slootje springen   18 comments

…..van de nood een d(j)eugd maken…..

Vanaf mijn balkonnetje heb ik dit even zitten volgen…..

camera gepakt…..even ingezoomd…..

en weer een leuk blogje…..

wie heeft dit vroeger nou niet gedaan??….

*

Even een foto aanklikken voor de dia presentatie.

*

18 responses to “Slootje springen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een feest! Een geweldige serie 😄😄😄

    Liked by 1 persoon

  2. Hartstikke leuk Leo, dit heb ook vroeger ook wel gedaan hoor.

    Liked by 1 persoon

  3. Bij slootje springen is het de bedoeling dat je OVER de sloot springt 🙂 En zo begint je dag met een lach. Ik voel me weer even jong 🙂

    Liked by 1 persoon

  4. Ha ha heerlijk……en nu de boze moeders er achter bedenken……hoe moet het nu met je schoenen…die zijn niet zo droog ??? Ha ha hi….

    Liked by 1 persoon

  5. Whahahahaha of de moeders hier nu zo blij mee waren toen ze thuis kwamen?

    En ja, natuurlijk heb ik dat gedaan maar niet zo, dan wel met een grote stok of zo weet ik nog, de sloten bij mijn opa en oma tussen de akkers lagen namelijk vol met kroos, dus daar wilde je echt niet in geraken, wat de gitzwarte kat van mijn oma en opa wel is gebeurd overigens. Mijn moeder stond erbij en keek ernaar vanuit de tuin… Boeffie de kat, zat in het veld, ging een vliegend insect achterna, de sloot was zo dicht begroeid met kroos dat het leek alsof je erop kon lopen, dat dacht Boeffie dus ook… en BAM …. er kwam een gifgroene verzopen kat naar huis lopen, whahahaha

    X

    Liked by 1 persoon

  6. whaahahahha fantastisch Leo, Ja geweldig, het water is gewoon warm geweest, en wat is er nou lekkerder dan dit,
    zalig kind zijn,
    prachtig om te zien, fijn dat je het hebt kunnen vangen 🙂

    Liked by 1 persoon

  7. whahah, wat een leuke reportage Leo! Goed dat je net op je balkonnetje zat!

    Liked by 1 persoon

  8. Whahahaaa … wat een prachtige serie!
    Ik krijg sterk de indruk dat in de sloot springen hier leuker wordt gevonden dan erover springen. Dat was vroeger toch wel anders … 🙂

    Liked by 1 persoon

  9. Schitterende opnames, Leo. Slootje springen heb ik niet of heel weinig gedaan.
    Het enige slootje waar ik kwam was om stekelbaarsjes, salamanders, kikkervisjes en zo te vangen.
    Helaas zat daar geen aardige buurman met een zoomlens om er een verslag van te maken….jammer!
    Geniet van het weekend. Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  10. Nee neoit gedaan maar als ik dit plezier zie heb ik heel wat gemist in mijn jeugd! Kostelijke serie!

    Liked by 1 persoon

  11. Haha deze vorm had ik niet verwacht. Ik sprong vroeger over het slootje en niet erin.
    Het was zeker heel warm buiten.

    Liked by 1 persoon

  12. Geweldige serie… ik krijg haast zin om…
    🙂

    Liked by 1 persoon

  13. Kostelijk vermaak om naar te kijken! 🙂 Ik kan me de vele keren nog heugen dat ik (toen al…) kletsnat thuis kwam…

    Liked by 1 persoon

  14. Ohhhh….dit herken ik ja……

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

