Bruce Springsteen   21 comments

 Bruce Springsteen & The E Street Band

Het concert op het Malieveld in Den Haag op 14-06-2016

BRUCE

…..Wij waren erbij……

Dit is het verhaal van mijn dochter Rianne:

14 juni 2016…. Wat kan ik zeggen van deze dag?
Het is niet in een woord te beschrijven dus ik gooi er maar een paar uit… Mooi, gaaf, geweldig, super, dankbaar dat ik dit met ons pap mocht mee maken, vol adrenaline, emoties, blij, lachen, een traan van geluk en herininneringen , meeblehren, mee klappen, mee deinen, genieten…. ik denk dat jullie wel weten wat ik bedoel. Een dag om nooit te vergeten!

*

WP_20160614_054

*

WP_20160614_053

*

WP_20160614_052

*

13413519_1016408621768436_8298164033809522633_n

*

BRUCE….Bedankt…..tot ziens…..

*

21 responses to “Bruce Springsteen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nog altijd een groot zwak voor die man en bijzonder dat hij nog altijd jongere generaties aanspreekt. Menigtes staan me tegen, anders had ik er ook gestaan. Mooie serie!

    Liked by 1 persoon

  2. Wow wat gaaf zeg, mooie foto’s en ontzettend leuk ook die reactie van je dochter! En wat super om dat samen te ervaren…!!

    Liked by 1 persoon

  3. wat leuk om dit spektakel samen met je dochter te ervaren Leo

    Liked by 1 persoon

  4. Geweldig om zoiets met je dochter te kunnen meemaken Leo, de foto’s zijn echt super.

    Liked by 1 persoon

  5. Wat een belevenis!
    En dat samen met dochter, hoe mooi kan het zijn.

    Liked by 1 persoon

  6. Geweldig dat jullie als vader en dochter samen naar een concert van The Boss geweest zijn.
    Ik heb hem in 1988 live gezien, onvergetelijk, wat een energie! En hij kan het nog steeds, heb ik begrepen. 🙂

    Liked by 1 persoon

  7. Een heel mooie serie foto’s Leo en wat geweldig om dit samen met je dochter mee te maken, ook geweldig dat Bruce nog steeds fans heeft van een veel jongere leeftijd.

    Liked by 1 persoon

  8. Prachtige fotoserie,Leo,en een geweldig feest natuurlijk om dit samen mee te maken!

    Liked by 1 persoon

  9. Supergaaf dat je bij 1 van de groten der aarde kon zijn! Nee, zelf niet geweest, maar hij is gewoon goed, voor mij begon het allemaal in de eighties… Born in de USA 😉

    X

    Liked by 1 persoon

  10. Prachtige foto’s van deze rasartiest. De tevredenheid op de laatste foto is super, hij tevreden maar jullie ook, dan heeft hij goed werk geleverd.
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  11. Wat een heerlijke tekst, zo passend bij de foto`s

    Liked by 1 persoon

  12. Knap gefliepst. Wie van de 2? Leo of Rianne? Fijn dat jullie dat samen hebben beleefd!
    Fijn weekend, grtjs 😉

    Liked by 1 persoon

  13. Härliga foton min vän.. Tummen upp..
    Önskar dig en härlig helg.. Kram Nicki

    Liked by 1 persoon

  14. Dat zal een belevenis zijn geweest, geweldig!

    Liked by 1 persoon

  15. Geweldig dat je dit samen met je dochter mocht beleven. Gaaf dat meerdere generaties er helemaal weg van zijn. En terecht. Knap hoor wat die man nog zo neerzet. Gisteravond zag ik een stukje op de tv van een meisje dat werd toegezongen, ook zij was er samen met haar vader.

    Liked by 1 persoon

  16. There’s only one Boss …

    Liked by 1 persoon

  17. Great shots of the Boss and E Street!

    Liked by 1 persoon

  18. Så fina bilder du har tagit

    Liked by 1 persoon

  19. Great photos! Much better than mine. It was a fantastic show

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

