Stippelberg   42 comments

De Stippelberg is een natuurgebied van 975 ha in de Nederlandse gemeente Gemert-Bakel

DSCF555309rips

Het heeft twee mooie wandelroutes van 7,5 en 5 km.

DSCF555606rips

Maar wandel één van de gemarkeerde wandelroutes kom je dit niet tegen.

DSCF555707rips

Deze mooie natuur ligt op het achterste gedeelte waar maar zeer weinig mensen lopen.

DSCF555405rips

Een mooie omgeving voor de ijsvogel en een leefgebied van menig spechten familie.

*

42 responses to “Stippelberg

Subscribe to comments with RSS.

  1. De foto’s zijn heel mooi kan.

    Liked by 1 persoon

    jan van berkel
  2. Wunderschöne Fotos wünsche einen schönen Tag lieber Gruß Gislinde

    Liked by 1 persoon

  3. Prachtig zeg!

    Liked by 1 persoon

  4. Het ziet er prachtig uit Leo, zeker met een zonnetje erbij! Heel mooie serie!!
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  5. Fijn, dat je dan naar achteren gelopen bent, genieten wij ook van dit mooie stuk natuur

    Liked by 1 persoon

  6. Mooi stuk bos, en je platen zijn prachtig. Zo zonning, ik dacht dat het vreselijk slecht weer was in Brabo!
    grtjs 😉

    Liked by 1 persoon

  7. Wat een prachtig gebied Leo, je hebt er prachtige foto’s van gemaakt, en ik hoop dat je de prachtige ijsvogel nog eens kunt spotten.

    Liked by 1 persoon

  8. Hele fraai opnamen van dit mooie wandelgebied Leo, daar kan je wel een zoet brengen.

    Liked by 1 persoon

  9. Prachtig Leo, ik heb daar weleens gelopen maar nu er zoveel zwijnen zitten ben ik er wat huiverig voor:-) veel libellen ook hé 🙂

    Liked by 1 persoon

  10. Hele mooie fotoserie van een prachtig natuurgebied,Leo!

    Liked by 1 persoon

  11. Wat een mooie omgeving en foto’s.

    Liked by 1 persoon

  12. Hallo Leo mooie plaatjes om naar te kijken misschien er een keer naar toe???

    Liked by 1 persoon

  13. Als het mag altijd even van het pad afgaan , mooie omgeving kwam je tegen Leo

    Liked by 1 persoon

  14. What a lovely green set of pictures. I would not mind stroll about there.

    Liked by 1 persoon

  15. Een prachtig gebied Leo.

    Liked by 1 persoon

  16. Mooi serie, Leo, het vroege zomerse zonlicht speelt mooi met de nog frisgroene tinten.
    Het is trouwens een prachtig plekje. Er moeten daar bij die beek toch ook talloze juffers en libellen te zien zijn, lijkt me.

    Liked by 1 persoon

  17. Beautiful light in the undergrowth!

    Liked by 1 persoon

  18. Dat is altijd zo, helaas zit ik meestal in bosgebied waar overal echt overal mensen komen, en ik wil juist alleen zijn dan, hahaha

    Liked by 1 persoon

  19. Mooi daar, lijkt me ook een prima leefgebied voor de Weidebeek juffer en de Bosbeek juffer!

    Liked by 1 persoon

  20. IJsvogel dat us ook het eerste waar ik aan denk als ik dit zie. Heerlijk, wat een groene weelde.

    Liked by 1 persoon

  21. Wat een mooie omgeving, de foto’s spreken voor zich!

    Liked by 1 persoon

  22. En dan geniet ik even met je mee… zo mooi! Dank je wel voor zoveel schoonheid!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

