Klaproos   22 comments

 

 

22 responses to “Klaproos

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige serie, Leo. Dit vind je ook zomaar langs de kant van de weg…..
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  2. Geweldige foto´s,Leo,scherp en heel mooi licht!

    Liked by 1 persoon

  3. Leo een prachtige serie.

    Liked by 1 persoon

  4. Heel fraai op de plaat gezet Leo, altijd een dankbaar onderwerp…..bij weinig wind!

    Liked by 1 persoon

  5. ze blijven mooi Leo. Fotogeniek

    Liked by 1 persoon

  6. De ware fotograaf kan daar niet zo maar aan voorbij. 👍🏻👍🏻👍🏻

    Liked by 1 persoon

  7. Prachtige foto’s van de klaproosjes Leo, ik vind het net crêpepapier, je hebt ze heel mooi te pakken gekregen, want als het een beetjes waait lukt het niet.

    Liked by 1 persoon

  8. prachtig Leo, wat zijn ze mooi,

    Liked by 1 persoon

  9. Mooie kleurrijke foto’s, Leo, klaprozen maken me altijd weer blij.
    In de afgelopen twee jaar zijn alle grote klaprozen of papavers helaas spoorloos verdwenen uit ons tuintje. Helemaal weg, niets meer van te zien … ;-(

    Liked by 1 persoon

  10. Hé, da’s grappig ik ken iemand die zo heet! Leo, je hebt ze weer zeer fraai gefliepst! grtjs ;-D

    Liked by 1 persoon

  11. Magnifiques coquelicots – De belles compositions

    Liked by 1 persoon

  12. Ik houd van klaprozen. Deze serie spreekt me dan ook aan. De rechter vind ik het mooist.
    Ik dacht even dat ik op het weblog van Klaproos zat. 😉

    Liked by 1 persoon

    Jetskefotografie
  13. Prachtig, heb ze van de week zelf ook nog op de foto gezet maar dan van afstand omdat het niet anders kon, en zie jij de gele nog weleens ergens?

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

