Lovesickness   20 comments

“liefdesverdriet”

DSCF5412

*

20 responses to “Lovesickness

Subscribe to comments with RSS.

  1. I love this so much, it is just beautiful, surely this beautiful creature will find love!

    Liked by 1 persoon

  2. Ook het leven van een zwaan, kent moeilijke momenten Leo.

    Liked by 1 persoon

  3. Arme zwaan, maar ik denk dat het vrouwtje wel dicht bij was Leo, heel mooi op de foto gezet.

    Liked by 1 persoon

  4. Ik associeer een zwaan zeker niet met romantiek of liefde. Eerlijk gezegd zijn het nogal tirannieke krengen die nauwelijks andersoortige vogels in hun omgeving dulden. Zie het bijna dagelijks in het grachtje naast het bedrijf waar ik werkzaam ben. Fotogeniek zijn ze weer wel zoals je hier laat zien

    Liked by 2 people

  5. Hele mooie foto,Leo!

    Liked by 1 persoon

  6. Foto 2 is een weergave van een zwaan zoals ik ze zelden zie. Heel sfeervol neergezet.

    Liked by 1 persoon

    Jetskefotografie
  7. Of er hier sprake is van liefdesverdriet, weet ik niet, maar ik weet wel dat ik dit een prachtige plaat vind.

    Liked by 1 persoon

  8. Een prachtige foto Leo, en ja een zwaan met echt verdriet, och.. het breekt je hart, ik heb het ooit echt mee gemaakt hier in het park, gelukkig is het mannetje gered destijds door de dierenambulance, maar ik weet wat het doet met de ander… op dat moment lag zij op het nest met eieren en ze heeft er 2 weken opgezeten, ze kwam er niet vanaf, wij hebben haar dan ook bijgevoerd en ik heb gemist, omdat ik er niet op kijk …. Maar de mensen daar in de flat wel, hoe ze dus helemaal door het lint ging, toen haar mannetje weer terug werd gezet en kwam bij haar…. Ze zijn de hele vijver rond gedanst naar ik heb begrepen…..

    Het mannetje was tegen een hoogspanningskabel aangevlogen overigens…

    x

    Liked by 1 persoon

  9. Dis ik lees dat ie de `benen` even strekt met zwemmen ivm liefdesverdriet

    Liked by 1 persoon

  10. Een prachtige foto. Liefdesverdriet? Het lijkt meer of hij verlieft is op zichzelf.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

