Bloesem II   20 comments

Nog een restje bloesem foto’s.

*

DSCF8712

*

DSCF5315

*

Bloesem

*

DSCF5317 (2)

*

DSCF5316

*

 

20 responses to “Bloesem II

Subscribe to comments with RSS.

  1. En daar krijgen we nooit genoeg van, toch?! Fijne dag!

    Liked by 1 persoon

  2. Prachtig Leo, jammer dat het maar zo kort duurt.

    Liked by 1 persoon

  3. PRachtig mooi, en ik zit te twijfelen of ik mijn bomenplein door de jaren zal laten zien morgen in photofriday, telkens in april gemaakt, ja er zit verschil in, er komen minder bloesems aan.. iemand zei dit, en zei tegen mij, als jij van elk jaar hebt, moet je dat eens naast elkaar leggen….

    X

    Liked by 1 persoon

  4. Hoe kleurig en fleurig … heel mooi, Leo.
    De bloesem van onze prunus is dit jaar dusdanig iel, dat ik er maar geen foto’s aan waag … ;-(

    Liked by 1 persoon

  5. Heerlijk al dat nieuwe leven, mooie fotoreeks

    Liked by 1 persoon

  6. Restjes bloesem? Noem het maar gewoon bloesem Leo, dat mag ook hoor!
    Ik ga voor de platen met de katjes(?). Logisch toch?
    Zonder malligheid, je hebt ze mooi gefliepst!

    Liked by 1 persoon

  7. Ze zijn weer prachtig Leo, maar de bloeiende katjes zijn niet minder mooi. Er is alweer stuifmeel genoeg voor de bijtjes.

    Liked by 1 persoon

  8. En dit noem jij restjes?? Prachtig,Leo!

    Liked by 1 persoon

  9. Voor ik de derde! Wat een weelde.

    Liked by 1 persoon

  10. Super Leo, ik ga helemaal voor de wilgenkatjes. Die blijven speciaal!
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  11. Leo, Leuk dat je even langskwam op mijn weblog en dat je een reactie achterliet. Je bloesem is prachtig. Volgens mij woon je veel zuidelijker dan wij wonen in de Kop van Overijssel.

    Liked by 1 persoon

  12. What can we ask for more beautiful than nature gives us? Nice shots Leo ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

