Blauwe druifjes   19 comments

Blauwe druifjes zie je momenteel overal, te kust en te keur, de een nog mooier als de andere.

Maar vandaag zet ik er een in de schijnwerper die het niet zo goed heeft getroffen, deze stond namelijk op een uitlaatstrook. 

DSCF5311

Vol getroffen door een hondenpoot, gebroken en besprenkeld, en nu dus vliegenvanger, waar hij langs staat zal ik u besparen.

*

DSCF5308

Ik heb er maar een wat opgepimpt.

*

19 responses to “Blauwe druifjes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Blij dat je me de rest van de details daar bespaart 😉

    Liked by 1 persoon

  2. Mooi die opgepimte versie Leo.

    Liked by 1 persoon

  3. The close-up is so beautiful Leo!

    Liked by 1 persoon

  4. 🙂 Was het Boris die deze arme blauwe druif naar de gallemiezen heeft geholpen?
    Toch aardig van je dat je de druif opgepimt hebt, tis nog héél goed gelukt ook! grtjs 😉

    Liked by 1 persoon

  5. De opgepimpte blauwe druif is het mooist Leo, nu voelt het bloempje zich vast een stuk prettiger. 😉

    Liked by 1 persoon

  6. Een uitlaatstrook?
    Wat katen ze daar uit?
    Het druifje heb je orachtig in beeld gebracht.

    Like

  7. So nice
    like

    Like

  8. PRachtig, en ja dat heb ik dus ook hier, ik durf soms niet eens naar de klokjes, druifjes of narcissen te gaan ivm de uitlaatgebied is het hier gewoon…

    X

    Liked by 1 persoon

  9. Aardig van de hond en het druifje om te zorgen, dat laagvliegers ook aan hun trekken kunnen komen…..
    Mooie close up, Leo, je lag waarschijnlijk aan de goede kant?? Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  10. De blauwe druifjes komen op de tweede foto veruit het best tot hun recht, maar dat vliegje op de eerste foto heeft toch ook wel wat.
    Wie het kleine niet eert … 😉

    Liked by 1 persoon

  11. De eerste foto (met vlees) 🙂 krijgt mijn voorkeur

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

