…???…   11 comments

 

DSCF5183

…???…

*

11 responses to “…???…

Subscribe to comments with RSS.

  1. raak bordje 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Maak de borden leuk en men gaat het doen? In dat kader? Ik zou eronder zetten of hangen met een briefje, ja ik ben zindelijk, U ook? hahaha

    X

    Liked by 1 persoon

  3. Daar mankeert het nogal eens aan Leo.

    Liked by 1 persoon

  4. hahaha

    Liked by 1 persoon

  5. Het klinkt wat belerend, maar ik ‘hoop’ dat veel Helmondse hondenbezitters ‘dit’ oppakken….
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  6. Dit baasje is zindelijk, het is een prima bord en je hebt er een mooie scherpe foto van gemaakt, nu de eigenaren van de dieren nog.

    Liked by 1 persoon

  7. Je ziet wel vaker baasjes die even nonchalant uit hun neus peuteren terwijl hun trouwe viervoeter het grasperk onder zit te schijten …… euh .. nee hoor .. da’s niet mijn hond 😦

    Liked by 1 persoon

  8. Whahahah ‘leuker kunnen we het niet maken’! 😀 🙂

    Liked by 1 persoon

  9. Zo, daar kan menig hondenbezitter nog wat van leren! 🙂

    Liked by 1 persoon

  10. Zo’n leuk bord ben ik nog niet eerder tegengekomen 🙂 en ja, ik heb altijd keurig zakjes bij me en raap netjes de boel op/
    Brave burger als ik ben… 🙂

    Liked by 1 persoon

  11. Heerlijk vrolijk en positief waarschuwingsbord

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

