…Selfie…   17 comments

*

DSCF5178

*

 

17 responses to “…Selfie…

Subscribe to comments with RSS.

  1. wat een mooi overzicht in de spiegel. Draagt dat mannetje in de verte nou een helm of een bivakmuts 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Hum……ik dacht even dat ik een zelfmoord terrorist zag maar jij bent het dus.

    Liked by 1 persoon

  3. hahahaha ja zo deden we het vroeger 😛

    X

    Liked by 1 persoon

  4. Dankzij je petje heb ik je gevonden in de drukte…..
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  5. Nou het is wel een selfie voor iemand met hele goeie ogen! Mooi dat ik geen petje zie, wel een heel klein poppetje, dat dan weer wel! Enne de drukte van Jan W. zie ik ook al nie. 😀

    Liked by 1 persoon

  6. Heel leuk gedaan Leo.

    Liked by 1 persoon

  7. Je hebt er vanaf die afstand toch een mooie strakke plaat van gemaakt, knap werk.

    Liked by 1 persoon

  8. Je was echt druk en creatief bij het Helmondse station ;-0

    Liked by 1 persoon

  9. creatief Leo, leuk om te zien

    Liked by 1 persoon

  10. Een heel mooie foto en ja hoor het selfie is gelukt, en niet eens alleen je gezicht maar helemaal, de camera hoort er gewoon bij.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

